یکی از بهترین روش های نگهداری کنسرو برگ مو این است که به حفظen در دراز مدت در کارخانه های مشهد کمک می کند-شیراز و اصفهان برای تهیه کنسرو برگ های شسته شده تازه و نمونه های بزرگ طبقه بندی می شوند.

با سوزن و نخ برگها سوراخ می شوند و از طرف دیگر kn گره خورده و در جای مناسب زیر نور خورشید نگهداری می شوند اما باید به این واقعیت توجه کنید که گرد و غبار روی برگها می نشیند.

بعد از چند روز برگهایی را که خشک شده اند در جایی که رطوبت وجود ندارد ذخیره می کنید.

 

 

شما باید بسیار مراقب برگها باشید زیرا بسیار خشک و شکننده هستند این برگها برای استفاده در غذا یا پوسته باید چند ساعت قبل در یک لگن بزرگ داخل گرم خیس شوند.برای نرم شدن.

این روش سنتی نگه داشتن برگ مو برای استفاده طولانی مدت است که مادران ما در گذشته ازen استفاده می کردند.

در ادامه در مورد کاربرد و سایر روش های کنسرو برگ مو برای شما مطالعه کرده ایم-بدون مهربانی-با ما همراه باشید.

کنسرو برگ مو مشهد

امروزه روش های جدید تری در این زمینه وجود دارد that که به راحتی می توان این کار را با استفاده از برگ های کنسرو شده مو در کارخانه های مشهد برای مدت طولانی و تهیه غذاهای خوشمزه انجام داد.

 

ابتدا در این روش در یک ظرف بزرگ اب به مقدار زیاد جوش بیاورید و کمی نمک بیاورید تا بعد اب بجوشد و کمی جوش بیاید, شعله, خاموش کنید تا دمای اب پایین بیاید that که قبل از categ دسته بندی ها و در ظرف مخصوص قرار دهید و پر از نمک اب کنید باید توجه داشته باشید که تمام اب روی برگها انجام می شود.

اگر می خواهید از این برگ ها برای غذا استفاده کنید-یک ساعت زودتر در یک ظرف ساده بریزید تا نمک گرفته شود و غذا نمک نشود.

روش دیگر برای حفظ این برگها این است کهen را جمع کرده و در یک بطری یک و نیم لیتری بغلتانید و روی salt نمک بریزید.

دلیل استفاده از این روش کمبود هوای گرم در بطری است که از پوسیدگی و کپک زدن برگها جلوگیری می کند و وقتی می خواهید گه را از داخل بطری با چاقو بردارید برگها را از leaves خارج کنید.

بعد از قرار دادن برگها به روش رول یا نمک باید در جای خنک مانند یخچال قرار دهید تا از کپک زدن و خراب شدنen جلوگیری شود.

 

 

غذاهای خوشمزه ای مانند دلمه با استفاده از این برگ مو که طرفداران زیادی دارد و مورد پسند اکثر افراد است که در دو نوع شور و شیرین پخته می شود و مورد پسند همه قرار می گیرد.

کنسرو برگ مو شیراز

روش دیگر نگهداری و کنسرو برگ مو قرار دادنen در یخچال و انجمادen است و این روش بیشتر در شیراز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای این کار ابتدا باید برگ های مو را خوب بشویید و بعد از اینکه کاملا از بین رفتند دسته را بگیرید و در کیسه فریزر یا ظرف مخصوص بریزید و در دو کشوی فریزر قرار دهید.

ظرفی که انتخاب می کنید باید بزرگ باشد تا برگهای یخ زده به راحتی ازen خارج شوند و بعد از برداشتن برگها از فریزر شکسته نشوند باید منتظر باز شدنen باشید سپس استفاده کنید.

زیرا وقتی یخ زده است بسیار حساس است و از بین می رود و خواص خود را از دست می دهد.

برای برگ های کنسرو شده مو باید با دقتen را درون شیشه بشویید و کل حجم شیشه را با برگ پر کنید و سپس نمک را در جوشی که خنک شده بریزید تا ظرف کاملا پر شود و درب ظرف را محکم ببندید تا از ورود هوا به leaves جلوگیری شود.

ظروفی که با برگ مو و نمک در قابلمه بزرگی پر می شوند و سپس پر می شوند ۱ و می جوشند ۱ به مدت ۱۰ دقیقه شیشه ها باید داخل گلدان باشد و سپس از قابلمه خارج کرده و بگذارید تا خنک شود.

باید اطمینان حاصل شود که ظروف استفاده شده از شیشه نشکن هستند یا اگر از فلز استفاده می کنید باعث زنگ زدگی نمی شود معمولا از شیشه های مربا برای این منظور استفاده می شود زیرا در دمای بالا شکسته نمی شود.

 

 

ظرف انتخاب شده به دلیل ماندگاری طولانی باید حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا کیفیتen رنج نبرد و از دست ندهد و از اسراف جلوگیری کند.

بهترین ظرف برای کنسرو خانگی یک شیشه سس با دهانه بزرگتر است.

کنسرو برگ مو اصفهان

نکته قابل توجه این است که شیشه های کنسرو برگ های مو که در قابلمه قرار می گیرند باید تا سر باشد-و فضای خالی روی-قرار نمی گیرد و در کارخانه های اصفهان بهترین نمونه های این کنسرو-ترشی می شوند.

بهترین برگها برای استفاده در برگهای کنسرو مو برگهای انگور کشمش است که دارای رنگ سبز روشن است.

در کارخانجات برگ مو از بهترین ماشین های شستشوی بسته بندی برگ استفاده می شود که می تواند با سرعت بالا و همچنین محصولات با کیفیت بالا این نمونه تولید شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

نمونه های تولید شده دارای استانداردهای بین المللی هستند و در اکثر کشورها مشتریان ویژه ای دارند و استقبال y گسترده بوده است.

صادرات این محصول باعث افزایش تولید و سود prof برای کشور می شود که باعث رونق اقتصادی و ایجاد ارزen به کشور می شود و همچنین از بازرگانان برای رفع نگرانی ها و همچنین صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت از خرید اینترنتی از سایت ما استقبال می کند.

شما می توانید به سایت ما مراجعه کنید تا انواع برگ های مو را در بسته بندی با وزن های مختلف ببینید و نمونه را به طور مستقیم و فله خریداری کنید.

همکاران ما در زمینه خرید مدل موهای برگ شما را به خرید یک محصول درجه یک و با کیفیت راهنمایی می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *