شیره انگور عسگری که دارای خواص بسیار می باشد ونسبت به شیره های دیگر زلال تر وشفاف تر می باشد که در این مجموعه عرضه می گردد وبه عنوان وارد کننده شیره انگور عسگری وشیره سایر انگورها به شهرهای دیگر می باشد.

انواع انگور برای پخت شیره

صفر تا صدتولیدشیره انگور عسگری

 

لطیف‌ترین انگور، انگور عسگری است که بی‌دانه بوده و پوست نازک دارد و معمولا خوشه‌هایش درهم تپیده نیست. انگور صاحبی نیز که از انگورهای درشت پوست نازک قرمزرنگ است، انگور لطیفی شمرده می‌شود.انگور رسیده در درجه اول گرم و تر است و هر چه شیرین تر باشد، گرمی آن بیشتر می‌شود ولی هرگز از درجه دوم فراتر نمی‌رود. انگور، میوه‌ای است که به غذای مطلق بسیار نزدیک است و در واقع بهترین میوه در غذارسانی به بدن شمرده می‌شود. یعنی اگر فرد سالم آن را با ملاحظه آداب طبی بخورد، موجب تولید خون و اخلاط دیگر به مقدار متناسب با کیفیت و قوام و جوهر نیکو می‌شود بنابراین انگور شیرین تغذیه‌کننده همه اعضای بدن است، موجب خوش‌رنگی پوست و شادابی آن می‌شود، در سستی‌های ناشی از کم‌خونی سودمند و مقوی عام بدن است.ویژگی دیگر انگور این است که برای پاکسازی عمومی بدن و نیز به منظور پاکسازی مجاری و عروق از مواد غلیظ و سنگین رسوبی نیز بسیار مناسب است.

یکی از انگورهای مناسب برای پخت شیره انگور ,انگور عسگری می باشد.شیره انگورعسگری بسیار زلال وشفاف می باشد وبرای بازارهای خارجی یک گزینه مناسب می باشد.در پخت تمام شیره هاباید در انتخاب خاک وانگور بسیار دقت نمود هر خاک وبا هر میزانی مناسب برای پخت شیره انگور نمی باشد.

وارد کننده شیره انگور عسگری

مجموعه تاک برای تولیدات خود از انواع انگور به صورت مجزا استفاده می کند .انگور هایی که برای شیره از آنها استفاده می شود عبارتند از انگور سلطانی-انگور سیاه- انگور عسگری .
این مجموعه همچنین اولین تولید کننده شیره انگور شیر (شکلات صبحانه طبیعی) که یکی از شیره های سنتی ولذیذ وپر طرفدار ودر عین حال دارای روش تهیه مشکل وپر ریسک میباشد.

شیره انگور عسگری بهترین گزینه برای تولید شیره انگور شیر می باشد چرا که شیره انگور عسگری بسیار زلال می باشد وهنگام ترکیب باشیر بسیار رنگ روشن وزیبایی پیدا می کند.این مجموعه با حذف واسطه ها وفروش محصولات خود به صورت مستقیم واز طریق وب سایت سعی در آن دارد که از افزایش قیمت محصولات به علت حضور واسطه ها بکاهد ویک خرید به صرفه را برای خریدار مستقیم محصولات خود رقم بزند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *