شیره انگور

شیره انگور بسته بندی


شیره انواع مختلفی دارد، شیره انگور یکی از این موارد است که مصرف بالایی نیز دارد.

شیره انگور به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می شود، در هر دو روش تهیه، از شیره فرآورده های ترکیبی نیز تولید می شود‌ که این فرآورده ها در نوع صنعتی تنوع و تولید بیشتری دارد. شیره انگور شیر یکی از این تولیدات ترکیبی است، مراکز تولید زیادی هستند که شیره انگور شیر مرغوب و با کیفیت تولید و روانه بازار می کنند.

مرکز تولید شیره انگور شیر مرغوب

مشخصه مهم شیره انگور شیر مرغوب

مشخصه مهم شیره انگور شیر مرغوب شیره انگور یک ماده غذایی است که از شهد انگور به دست می آید و در تهیه آن از انگور های شیرین و پر آب استفاده می کنند، در طی فرآیند تهیه شیره انگور آب به دست آمده از انگور را تحت حرارت قرار می دهند و در مرحله بعد با اضافه کردن نوعی خاک قلیایی مواد آن ته نشین شده و شهدی شیرین و‌ نسبتا غلیظ به دست می آید که همان شیره انگور می باشد، رنگی تقریبا قرمز تیره دارد که این تغییر رنگ آب انگور به دلیل حرارت دیدن آن می باشد.

این مراحل در تهیه شیره به روش سنتی و صنعتی یکسان است و تنها تفاوت آن در استفاده از دستگاه برای تولید می باشد و البته بسته بندی بهداشتی و بسته بندی متنوع محصول و اضافه شدن مواد افزودنی طعم دهنده و مواد نگهدارنده در روش صنعتی بیشتر مشاهده می شود.

شیره انگور شیر یکی از محصولاتی است که از فراوری انگور به دست می آید و در فرایند تولید آن در مرحله آخر شیر به شیره انگور اضافه می شود، مرحله اضافه کردن شیر یک کار تخصصی است که نیاز به تجربه بالایی دارد و باید در زمان مناسب شیر به شیره انگور اضافه شود تا طعم مورد نظر حاصل شود. زمان حرارت دیدن ترکیب شیر و شیره نیز باید به اندازه و کافی باشد.

غلظت و رنگ مناسب و ماندگاری بالا و همچنین طعم خوشایندی که از ترکیب شیر و‌ شیره به دست می آید مشخصه شیره انگور شیر مرغوب و با کیفیت است. این محصول ترکیبی با دارا بودن خواص فراوان شیره انگور و شیر و طعم خوشایند یک صبحانه کامل و یک میان وعده خوشمزه است با شیرینی کمتری که نسبت به شیره انگور دارد، مصرف آن برای کودکان در حال رشد نیز بسیار مناسب است. 

قیمت روز شیره انگور شیر مرغوب

قیمت روز شیره انگور شیر مرغوب

با توجه به تولیدات متنوعی که در انواع شیره و شیره های ترکیبی وجود دارد تنوع قیمت نیز به همان میزان بالاست.

معمولا در تولیدات با کیفیت هم از شیره مرغوب استفاده می شود و هم از ماده افزودنی استاندارد و این مساله حتما در قیمت گذاری موثر خواهد بود، قیمت شیره انگور شیر با توجه به کیفیت شیره و همچنین میزان و کیفیت شیر مورد استفاده در آن و برند تولید کننده متفاوت است البته قیمت مواد اولیه که انگور و شیر می باشد  نیز در روند قیمت گذاری این محصول تاثیر بسیاری دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *