شیره انگور شیر

شیره انگور شیر


فروش ویژه شیره انگور خانگی در مجموعه تاک که شیره انگور را به صورت سنتی تولید می کند با کیفیت بالا وقیمت مناسب انجام می شود.

شیره انگور از زمانهای بسیار قدیم در کشورهای مختلف طبخ می گردیده واکنون با پی بردن به خواص اعجاب انگیز آن وماندگاری بالا یی که دارد طبخ آن به دو روش سنتی وصنعتی صورت می پذیرد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارا می باشند.

مجموعه تاک با هدف معرفی شیره انگور شیر که تولید اختصاصی این مجموعه می باشد اقدام به راه اندازی سایت ویژه این محصول نموده واز صادر کنندگان شیره دعوت به همکاری در زمینه این شیره لوکس وفانتزی می نماید.

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

تولید شیره انگور به روش خانگی

بیشتر بخوانید: شیره انگور عسلی

در زمانهای قدیم بسیاری از خانوم های خانه دار در فصل شیره پزان انگور دلخواه خود را تهیه و اقدام به پخت شیره انگور در منزل می نمودند.

ولی در عصر حاضر وبا تخصصی شدن کارها این روال دیگر چندان به کار نمی آید.

بنابراین استفاده از شیره انگور سنتی که دارای طعم خانگی می باشد جایگزین پخت شیره انگور در منزل گشته است.

در روش سنتی که گسترده روش خانگی می باشد انگورهای سالم وپاییزی وکاملا رسیده وشیرین را بعد از شستشو وله کردن در حوضچه های مخصوص واضافه نمودن خاک وته نشین شدن  رو اجاق که معمولا زغالی را می پسندند پخته می شود.

این شیره معمولا در تشت های مسی طبخ می گردد.

نحوه خرید شیره انگور خانگی

بیشتر بخوانید: شیره انگور کیلویی

مجموعه تاک که تولید کننده انواع شیره انگور وبه ویژه شیره انگور شیر که تولید اختصاصی مجموعه است,می باشد شیره انگور را در کارگاه خانگی تولید ودر بسته بندی های بهداشتی عرضه می دارد.

مجموعه تاک در زمینه انواع خشکبار ارگانیک وهمچنین تهیه وتوزیع برگ مو فعالیت می نماید.

این مجموعه از صادرکنندگان شیره برای صادرات شیره انگور شیر که یک جایگزین عالی برای شکلات صبحانه می باشد دعوت به همکاری می نماید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *