نمک یکی از چاشنی هایی است که از مواد مختلف تهیه می شود برگ های موی عدس شور برای لاپلو و پلو عالی است. نمک ها از موادی مانند خیار تشکیل شده اند-زیتون-گل کلم-لوبیا سبز-گوجه سبز و غیره. و طعم متفاوت و جدیدی را همراه با غذای ما ایجاد می کنند. موهای عدس از برگ های مو ساخته شده است-نمک-ادویه-عدس و کمی سرکه.

شوربرگ عدس

از برگ های مو غذای خوشمزه ای مانند دلمه برگ مو تهیه می شود. این روزها عدس علاوه بر دلمه شوربرگ نیز در فروشگاه فراوان است. برگهای مو ارزش غذایی بالایی دارند-علاوه بر این طعم خاص و جدیدی می بخشد و حتی شکلی متفاوت به غذا می بخشد. در حال حاضر به علاقه مندان به شور چگونه برای تهیه برگ عدس شور we ما سبیل. مواد لازم برای تهیه: نمک کافی-مو یک کیلو می گذارد-سرکه کمی-جوشانده خنک شده-عدس پخته شده نصف خرج کردن.

در ابتدا برگهای مو را خوب می شویم و در صافی می گذاریم تا کاملا گرفته شود. پس اونا رو میگیریم. بعد یک لیوان تمیز و بدون وقفه و ترک انتخاب کنید و خوب خشک کنید. برگهای مو را یکی یکی درون لوله بپیچانید و به صورت ایستاده در شیشه قرار دهید. در یک طبقه مقداری عدس و سپس بقیه برگهای مو قرار می دهیم و به همین ترتیب برای پر کردن لیوان البته به جای عدس می توان از مواد دیگری استفاده کرد که همه به طبیعت ما بستگی دارد. حالا در این مرحله سرکه و نمک اضافه می کنیم و درب ظرف را محکم می بندیم.

مقدار نمک و سرکه قانون و ترکیب خاصی ندارد و بسته به ماهیت our ما تعیین می شود و پس از چشیدن و تست طعم ارمن می توانید مقدار ارمن را کم و زیاد کنید.

 

شوربرگ مو لاپلو

ما ایرانیان همیشه از گذشته عادت به استفاده از ظروف و ظروف مختلف داشتیم. اکنون امروز موهای شور به سمت لاپلو برگ می شوند و در کنار این ایده بسیار جالب و تازه به نظر می رسد و می تواند طعم متفاوتی به ما بدهد. در کلمه قبلی نحوه تهیه شوربورگ مو را به طور مفصل توضیح دادیم و اکنون لازم است به نحوه نگهداری برگ های مو برای مدت طولانی اشاره کنیم.

دو روش دیگر برای ذخیره برگهای شور مو به غیر از نمک زدن وجود دارد که به طور خلاصه توضیح خواهیم داد.

خشک کردن برگهای مو: در این روش برگها را به مدت چند روز در نیمه گرم خیس می کنیم then سپس برگها را بشویید برگ سپس برگها را با استفاده از یک سوزن رد می کنیم و از طرف دیگر جدا می کنیم و دو طرف نخ را به یکدیگر و در محیطی عاری از خاک می بندیم برگ برگهای مو در برابر نور dry فوتب to خشک می شوند.
برگ مو را در یک بطری نوشابه یا مواد معدنی قرار دهید-ابتدا برگ مو را می شویم و در یک کش می ریزیم تا ارگنه های اضافی کاملا گرفته شود. سپس بطری سودا یا مواد معدنی را بشویید و به خوبی خشک کنید ما تعدادی از برگ های مو را بر روی یکدیگر قرار داده ایم و لوله بسیار ظریف لوله برگ پیچ خورده را با دقت و پارچه داخل بطری به همان شیوه ادامه می دهیم تا کل بطری پر شود.

 شور برگ مو رولی

موهای شوربرگ اغلب در بازارها موجود است و به صورت رول فروخته می شود. برای داشتن یک شوربورگ موی عالی و بی عیب و نقص باید کمی توجه کنید.

1. از شیشه ای استفاده کنید که سالم باشد و شکستگی داشته باشد-ترک خوردگی-خراشیده و not نه. یک شیشه مربا یا سس سالم انتخاب مناسبی است.

2. گلدان مناسبی را انتخاب کنید که وقتی لیوان هار را درون خود قرار می دهیم – کاملا شیشه ها را می پوشاند.

3. دمای شیشه باید مناسب و دمای محیط باشد تا شیشه هنگام جوشاندن در ورد ترک نخورد.

4. بهتر است از برگهای تازه و بزرگ مو استفاده کنید.

شوربرگ مو لیدی الهام

امروزه مانند سایر محصولات خوراکی موی شوربرگ در این برند و نام های مختلفی در بازار موجود است که موی لیدی شوربرگ یکی از y هاست. برگهای مو طعم تلخی دارند و مصرف خام y خوشایند نیست. به همین دلیل به سالادها اضافه نمی شود و بیشتر به صورت پخته و نمکی که طعم دار هستند استفاده می شود. برای ذخیره سازی طولانی مدت مو شوربرگ لازم است که در یخچال و فریزر در دمای سرد قرار دهید. امروزه از برگ مو به ویژه در غذاهای مدیترانه ای در پخت و پز استفاده می شود. برگ های شور مو با بسیاری از غذاها ترکیب می شوند. برگهای مو معمولا به صورت پخته مصرف می شوند.

در ایران و برخی کشورها leaves برگ مو از ترکیبات اصلی دلمه است. برگ مو یا برگ درخت انگور یکی از سبزیجات مفید است که علاوه بر داشتن فواید فراوان cooking در میان زنان ایرانی و cooking پخت و پز ایرانی جایگاه ویژه ای دارد.

 

 

شوربرگ مو غذای کجاست

در پاسخ به جایی که مواد غذایی شوربرگ مو است و یا چه کشور خاص است, ممکن است برای مشخص کردن یک محل خاص, اما بیشتر در کشورهای مدیترانه استفاده می شود و بسیاری از علاقه مندان بیشتر وجود دارد. برگهای مو دارای خواص و فواید بی شماری از جمله درمان یبوست و اسهال-کم خونی-دیابت-خواص ضد سرطان-اکسیدان و ضد التهاب و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. این سبزی ارزشمند ماهیتی گرم و خشک دارد.

شوربرگ مو غذاهای مشابه

به نظر می رسد که موی شوربورگ غذاهای یکسانی ندارد و فقط هنگام تهیه بسته به ماهیت و طعم خودمان می توانیم تغییراتی ایجاد کنیم و از موادی که مزاج و میل ما را از بین می برد استفاده کنیم مثلا هنگام پخت موی شوربرگ, لیمو یا گل کلم یا برگ های کلم, وهویج و خیار یا اضافه کردن انواع سبزیجات. اما همه چیز به سلیقه خودمان برمی گردد. در نهایت لازم به ذکر است که در مجموعه ما می توانید بهترین و متنوع ترین محصولات را با طعم و کیفیت عالی تهیه کرده و از طعم و مزه عالی در کنار غذای خود لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *