معجون شیره انگور

شیره انگور شیره توسط متخصصین داخلی تهیه و تولید می شود و به روش های گوناگون به فروش می رسد. به راحتی می توان نسبت به خرید شیره انگور شیر صادراتی اقدام کرد. خرید آن به صورت مستقیم و بدون واسطه در ایران امکان پذیر است. محصول نام برده مورد تایید وزارت بهداشت بوده و دارای نشان استاندارد نیز می باشد.

خرید مستقیم شیره انگور شیر صادراتی

کیفیت انواع شیره انگور شیر صادراتی

کیفیت انواع شیره انگور شیر صادراتی شیره یکی از مواد غذایی است که موارد مصرف زیادی دارد. شیره انواع مختلفی مانند شیره انگور، شیره نبات، شیره توت و … دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و دارای خواص بی نظیری هستند. یکی از مقوی ترین، انرژی زا ترین و پرمصرف ترین شیره ها، شیره انگور است. شیره انگور از انگور تهیه می شود.
برای تهیه شیره انگور به روش سنتی به انگور و خاک مخصوص که به خاک دوشاب معروف است نیاز است. برای تهیه آن ابتدا دانه های انگور را باید شست و آب آن را روی حرارت گذاشت. هنگامی که در اطراف ظرف حباب هایی مشاهده شد باید ذره ذره و به آرامی خاک را درون آن ریخت و کف های حاصل را جمع کرد. باید اجازه داد تا مخلوط سرد شود. پس از ته نشین شدن خاک، باید با آرامی ۀب انگور درون ظرف را داخل ظرف دیگری ریخت و حرارت دهیم تا به قوام مورد نظر برسد.
امروزه شیره انگور شیر تهیه و وارد بازار شده است. این ماده غذایی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. روش تولید آن شبیه به شیره انگور ساده است اما در نهایت به آن شیر اضافه می شود که خاصیت آن را چند برابر می کند. اما زمان اضافه کردن شیر و مقدار آن بسیار مناسب است. زمان و مقدار آن بر حسب تجربه و مهارت به دست می آید که می توان از آن به عنوان صبحانه، میان وعده و شام استفاده کرد. به دلیل داشتن مقدار زیادی کلسیم، بهترین ماده غذایی برای رشد بهتر کودکان می باشد.
از خواص آن می توان به بهبود و استحکام استخوان ها، رفع مشکلات گوارشی مانند یبوست، کمک به رشد و تکثیر گلبول های قرمز خون و درمان کم خونی، درمان بی خوابی، رفع مشکلات قلبی عروقی و … اشاره کرد.
کیفیت انواع شیره انگور شیر به عواملی بستگی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. غلظت آن باید مناسب باشد. شل بودن یا سفت بودن آن دلیل بر بی کیفیتی است.
  2.  بوی آن باید عاری از ترشیدگی، تلخی و … باشد.
  3. مزه از دیگر عوامل موثر در کیفیت آن است.

فروش عمده شیره انگور شیر صادراتی

فروش عمده شیره انگور شیر صادراتی فروش شیره انگور توسط مرکز معتبر انجام می گیرد. فروش آن به صورت عمده است. در حقیقت خرید به صورت عمده و مستقیم مزایای زیادی دارد که می توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد. شیره نام برده در بسته های گوناگون و با وزن های مختلف عرضه می شود. این محصول را می توان به مدت یک سال در دمای خنک نگهداری کرد.
برای خرید می توان به صورت غیر حضوری اقدام کرد و سفارشات خود را ثبت کرد. ناگفته نماند که مزه آن مانند شیره انگور معمولی خیلی شیرین نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *