شیره انگور شیر

شیره انگور شیر


شیره انگور زرد از جمله تولیدات مشتق شده از شیره انگور می باشد که از انگورهای دانه سفید ودانه سیاه تهیه وتولید می گردد ودارای طرفداران ویژه ی خود می باشد.

شیره انگور که معمولا از شهریور ماه شروع به تهیه آن می شود دارای انواع مختلفی می باشد که با توجه به سلایق اهالی هر منطقه نوع ویژه ای از آن طبخ  می گردد.

شیره انگور شیر که تا کنون تولید انبوه صادراتی نداشته است یکی از شیره های لذیذ و فانتزی می باشد که مجموعه تاک اقدام به تولید انبوه آن نموده است.

لذا در این زمینه از صادرکنندگان شیره دعوت به همکاری می نماید.

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

بیشتر بخوانید: شیره انگور تاکستان

شیره انگور زرد چه کاریردهایی دارد؟

خاصیت شیره انگور در طب سنتی چیست؟

«شیره انگور سفید» درواقع همان شیره انگور سیاه (منظور از سفید و سیاه؛ رنگ شیره است و نه رنگ انگور) است که در هوای بسیار سرد با سرعت و با استفاده از قاشق‌های چوبی بزرگ یا دستگاه، هم زده می‌شود.

در اثر هم زدن سریع در هوای سرد، شیره انگور سیاه، حالت کف‌مانند به خود می‌گیرد و به رنگ سفید [مایل به زرد] درمی‌آید و سفت می‌شود.

بر همین اساس، چنانچه شیره انگور سفید در معرض هوای گرم قرار بگیرد، رفته رفته تغییر رنگ داده و دو رنگ می‌شود و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند به رنگ سیاه و اولیه خود باز می‌گردد.

شیره انگور سفید به دلیل سفت بودن و طعم خاصی که دارد، برای وعده صبحانه و خوردن با نان بسیار مناسب است…

فروش عمده شیره انگور زرد

بیشتر بخوانید: شیره انگور  مراغه

فروش عمده هر محصولی به طبع سود فراوانی را نصیب فروشنده عمده و خریدار عمده می نماید.

در مورد خرید وفروش شیره انگور مخصوصا برای صادرات نیز مستثی وجود ندارد.

مجموعه تاک که اولین تولید کننده انبوه شیره انگور شیر می باشد که یک شیره لوکس صادراتی محسوب میشود از صادرکنندگان محترم شیره دعوت به همکاری در این زمینه می نماید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *