مجموعه تاک توزیع کننده برگ مو ارومیه میباشد ودر زمینه تجارت داخلی و صادرات این محصول فعالیت می نماید.پتانسیل عالی منطقه موجب ارز آوری در زمینه صادرات این محصول گشته است.

وبلاگ | صفحه 5 از 33 | یادبگیر، بساز، بفروش

تکنیک‌های نگهداری برگ مو

معمولا برای اینکه بتوانیم دلمه برگ را در فصول دیگری به جز تابستان درست کنیم، برگ‌ها را در فریزر گذاشته و در چند وعده از آن‌ها استفاده می‌کنیم اما در این مطلب قصد داریم روش‌های دیگر نگهداری از برگ‌های تازه مو را به شما آموزش دهیم که تا حد امکان از افت کیفیت آن‌ها به مرور زمان هم پیشگیری شود. با ما همراه باشید و در ادامه چند تکنیک کاربردی برای نگهداری برگ مو  را بخوانید.

نگهداری برگ مو در بطری پلاستیکی

بطری نوشابه یا آب معدنی را بشوئید و بعد از آن که از خشک بودن آن مطمئن شدید برگ‌های تازه‌ای که خریداری کرده یا چیده‌اید را بعد از شستن داخل آبکش بگذارید تا آب اضافی آن برود، بعد چند برگ را روی هم قرار داده و به آرامی شروع به لوله کردن آن‌ها کنید. بعد از لوله کردن، آن‌ها را داخل بطری انداخته و با استفاده از نی یا چوب باریک آن‌ها را جابجا کنید تا جا برای برگ‌های بعدی باز شود. این کار را ادامه دهید تا بطری کاملا از برگ پر شود. بطری را در جای خنک نگهداری کنید تا وقتیکه قصد درست کردن دلمه را داشتید با بریدن بطری برگ مو را خارج کرده و دست به کار شوید.

آغاز برداشت 10 میلیارد ریال برگ مو از تاکستان های ملکان | پایگاه خبری جماران

 توزیع کننده برگ مو ارومیه

مجموعه تاک توزیع کننده برگ مو ارومیه یکی از فعالان صادراتی در زمینه انواع خشکبار وشیره انگور وبرگ مو می باشد .
این مجموعه محصولات خود را به صورت مستقیم واز طریق سایت انجام میدهد.
فروش بدون واسطه وعمده موجب یک خرید باصرفه برای خریدار می گردد.
لذا در صورت تمایل به خرید از این مجموعه با پر کردن فرم سفارش خود را ثبت نمایید یا از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *