شیره انگور شیر

شیره انگور شیر


بازار پخش شیره انگور قوچان از جمله بازارهای فعال در زمینه شیره انگور می باشد که دارای قیمت مناسب وکیفیت بالایی می باشدکه همین امر موجب رونق آن گشته است.

مجموعه تاک با هدف معرفی محصول خاص ومنحصر به فرد خود به نام شیره انگور شیر که می تواند یک کالای صادراتی عالی باشد پا به دنیای شیره ها گذاشته است.

در اینجا به نحوه تهیه شیره انگور شیر اشاره خواهیم کرد.

شیره انگور شیر
نمونه شیره انگور شیر

طرز تهیه شیره انگور شیر

شیره انگور +شیر یک ترکیب جادویی که دارای طعمی فانتزی ولی پخت سخت می باشد وهمین امر موجب قیمت بالای این شیره انگور خوشمزه شده است چرا که در مرحله ترکیب شیر با شیره اگر دقت ومهارت لازم وجود نداشته باشد شیربریده وشیره را نیز خراب وغیر قابل استفاده می کند.

مهمترین مشخصه شیره انگور قوچان

 

مهمترین عامل در تعیین کیفیبت هر محصولی بستگی به مواد اولیه در تولید محصول دارد .به طبع کیفیت شیره انگور نیز بیش از هرچیز به کیفیت انگورهای مورد استفاده در آن بسته است.
لذا باید نوع پخت هر محصول را نیز در کیفیت آن دخیل بدانیم چرا که در پخت صنعتی از هر نوع انگور استفاده می شود ولی در پخت سنتی از انگورهای رسیده وشیرین پاییز شیره انگور تهیه می گردد.

قیمت استثنایی شیره انگور قوچان

مجموعه تاک که در استان آذر بایجانشرقی در شهرستان مراغه واقع گشته به تولید وپخش مستقیم انواع خشکبار منطقه وبرگ مو شیره انگور مبادرت نموده تا این محصولات فوق العاده را به همه معرفی نموده ومصرف مواد خوراکی ارگانیک را افزایش دهد.

شیره انگور شیر که محصولی تقریبا فراموش شده بود در این مجموعه احیا وبه عنوان شکلات صبحانه طبیعی در بازار های داخلی وخارجی جایگاه خود را پیدا کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *