شیره انگور شیر

شیره انگور شیر


بازار صادرات شیره انگور تبریزکه به دلیل وجود باغهای انبوه انگور در مناطق کوهستانی سهند پتانسیل بی نظیری در این منطقه از بابت صادرات شیره وجود دارد.

مجموعه تاک با هدف معرفی یکی از شیره های انگور بی نظیر ومحلی ودر عین حال لوکس وصادراتی به نام شیره انگور شیر که می تواند یک جایگزین مناسب برای شکلات صبحانه باشد اقدام نموده ودر این مسیر از صادرکنندگان محترم شیره دعوت به همکاری وبازدید می نماید.

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

خواص شیره انگور در بارداری

شاید به جرات بتوان گفت که دوران بارداری ودر واقع جنینی هر انسان مهم ترین دوران زندگی اوست واین در حالی است که خود جنین هیچ نقشی در چگونگی روند و کیفیت آن ندارد واین شخص باردار است که با اعمال خود ونوع رفتار وهمچنین تغذیه خود رشد وسلامتی جنین سالم را رقم می زند.

دوران بارداری باید برنامه غذایی خاصی داشته باشد چرا وجود عواملی که در این عصر بیشتر رواج یافته چون فشار خون بالا ودیابت حاملگی جان مادر وفرزند را به خطر خواهد انداخت

بنابراین در مصرف شیره مخصوصا در دوران بارداری باید نهایت احتیاط را به عمل بیاورند وتا حد امگان از شربت رقیق شده آن استفاده گردد.

نرخ عمده شیره انگور تبریز

مجموعه تاک که در شهر مراغه از دامنه های پر برکت سهند واقع شده پتانسیل عالی در زمینه صادرات شیره را دارا می باشد .

این مجموعه همچنین به فرآوری انواع خشکبار منطقه نظیر قیسی وآلو وآلوچه وانواع کشمش وهمچنین برگ مو نیز مبادرت نموده ودر زمینه صادرات آن ها فعال می باشد.

این مجموعه به صورت تخصصی به تولید انبوه شیره انگور شیر که یک محصول لوکس وفانتزی وصادراتی می باشد اشتغال دارد .

شیره انگور شیر فقط به روش سنتی قابل پخت میباشد وخود این عامل از دلایل قیمت بالای آن می باشد.

لذا جهت آشنایی بیشتر وخرید متفاوت ترین شیره از این مجموعه میتوانید تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *