شیره انگور

شیره انگور و پخش آن به صورت عمده در مجموعه تاک موجب شده تا این محصول ارزشمند وطبیعی با ارزانترین قیمت به دست خریدار نهایی برسد.مجموعه تاک به عنوان پخش کننده شیره انگور به صورت عمده  با طرحهای تخفیف ویژه ای سعی در معرفی محصول منحصر به فرد خود به نام شیره انگور شیر دارد  .شیره انگور به صورت عمده (20 کیلویی) با 5% تخفیف- باسلام

خواص شیره انگور

یکی از فرآورده های انگور است که از آب انگور به دست می آید. شیره انگور در مقایسه با انگور، کالری فوق‌العاده بالایی دارد و مصرف مقدار اندک آن انرژی از دست رفته را جبران می‌کند. این شهد لذیذ حاوی ویتامین‌های A، B، C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است.

همچنین بعضی افراد با شیره شربت درست می کنند که روش بسیار خوبی است و طبع شربت نیز گرم است.

یکی از بهترین زمان های استفاده از شیره انگور فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده ی غذایی در درمان و تسکین بیماری های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه ی غذایی تان باز کنید.

شیره انگور را دبس یا دوشاب می نامند. طبیعت این خوراکی، گرم و تر است و بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند.

طرز تهیه شیره انگور-

بعد از انتخاب انگورهای رسیده وشیرین که بالاترین تاثیر رادرکیفیت شیره انگور رادارد خاک مخصوص برای شیره انگور نیز تاثیر زیادی بر آن میگذارددوشابچی خانا قندی در دهان ارومیه

اب انگور دارای خاصیت اسیدی است و در صورتی که این خاصیت خنثی نشود شره انگور کمی ترش میشود . خاک شیره پزی چون خاصیت قلیایی دارد باعث خنثی شدن خاصیت اسیدی اب انگور شده  و از ترش شدن ان جلوگیری میکند  .  ابن خاک همچنین باعث میشود مواد جامد موجود در اب انگور بطور کامل وسریع ته نشین شود و بعلت وجود اهک  که ماده ای ضدعفونی کننده است باکتری ها و انزیم های مضر ازبین بروند.

مرکز پخش شیره انگور به صورت عمده

مجموعه تاک مرکز پخش شیره انگور به صورت عمده وتنها تولید کننده انبوه شیره انگور شیر می باشد وبرای معرفی این محصول تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است بدین ترتیب خریدار به ازای خرید هر یک تن شیره انگور ۵۰ کیلوشیره انگور شیر به صورت رایگان دریافت خواهد نمود  .لذا برای خرید وهمکاری با مجموعه ما در اسرع وقت با ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق پر کردن فرم سفارش خود ثبت نمایید چرا که این تخفیف شامل ۱۰ خریدار اول خواهد بود در ضمن امکان دیدار حضور ی در مجموعه ما امکان پذیر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *