پخش شیره انگور شیر سنتی به صورت کلی و جزئی انجام می شود. این محصول به صورت بسته بندی و فله ای به مشتریان ارائه می گردد. تنوع سایز بسته بندی بسیار متنوع است. بنابراین خریداران می توانند بنابر نیاز خود، این محصول را تهیه نمایند. قیمت نوع فله ای بسیار ارزان تر و به صرفه تر است. از این رو به خریداران محترم توصیه می شود تا از این فرصت ویژه استفاده کنند و با صرف هزینه کم صاحب محصول با کیفیت شوند. 

پخش عمده شیره انگور شیر سنتی

اطلاعاتی درباره شیره انگور شیر سنتی

اطلاعاتی درباره شیره انگور شیر سنتی

شیره انگور شیر سنتی به صورت سنتی و خانگی تولید می شود. تمامی مراحل تولید این محصول مشابه مراحل تولید شیره انگور ساده است، اما در مراحل انتهایی مقداری شیر به آن اضافه می شود. این مرحله بسیار مهم است و بر حسب تجربه انجام می شود. 

در تولیدی شیره انگور شیر، این محصول به میزان انبوه تولید می شود. از این رو برخی از تولید کنندگان بخشی از محصولات خود را برای صادرات به کشور های همسایه در نظر می گیرند. 

شیره انگور شیر سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها می باشد. این محصول می تواند مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین نماید. مصرف شیره انگور شیر برای مادران باردار و شیرده بسیار مناسب است و می تواند ویتامین های لازم را به بدن آن ها و کودک برساند. 

شیره انگور شیر طعم بسیار ملایم و خوش مزه ای دارد. این محصول مناسب افرادی است که از طعم شیرین شیره انگور راضی نیستند. اضافه کردن شیر به شیره انگور باعث می شود یک محصول با طعم بسیار خوش مزه تولید شود و مورد پسند همگان قرار بگیرد. 

نگهداری شیره انگور باید در فضای خنک و در خارج از یخچال انجام شود. در صورت نگهداری درست و در محیط مناسب، این محصول تا یک سال ماندگاری دارد و فاسد نمی شود. 

تولیدی شیره انگور شیر سنتی

تولیدی شیره انگور شیر سنتی

بازار شیره انگور شیر سنتی در ایران و خاورمیانه بسیار فعال است. تولید کننده این محصول را به کشور های کویت، عراق، پاکستان، ترکیه و … نیز صادر می کند. صادرات شیره انگور سنتی از نظر اقتصادی برای کشور بسیار سودمند است. 

تولید این محصول به صورت کاملا سنتی و بدون استفاده از هر گونه مواد شیمیایی نگهدارنده انجام می شود. بنابراین شیره انگور کاملا ارگانیک و طبیعی است و از نظر غذایی از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. 

تولید کنندگان این محصول تلاش می کنند تا برای محصولات خود قیمت مناسب و ارزانی در نظر بگیرند. این امر باعث می شود توجه مشتریان زیادی جلب شود و در عین حال میزان فروش نیز بالا رود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *