شیره انگور اعلا

شیره انگور اعلا مراغه


فروش شیره انگورفله یکی از راهها ی به صرفه برای ارزانتر خرید کردن شیره انگو.ر می باشدکه یک خوراکی طبیعی وفوق العاده مفید می باشد که مانند خشکبارباعث مقاوم سازی بدن در برابر بیماریها می باشد.

شیره انگور اعلا
شیره انگور اعلا

روش تهیه شیره انگور در منزل و در صنعت

دوشاب یا شیره انگور یکی از فرآورده‌های مغذی انگور بوده که با طعم شیرین و مطبوع خود طرفداران زیادی دارد. تهیه این محصول با ارزش مخصوصا در روش سنتی، فرآیند طولانی و البته مشخصی دارد که بدون رعایت جزئیات آن نمی‌توان شیره مناسبی تهیه کرد

انگورهایی که جهت تهیه شیره به‌کار می‌روند باید دارای قند زیاد و طعم مناسب باشند و بلافاصله پس از برداشت، عملیات تهیه شیره انجام گردد. در واقع انگورهایی که درشت و خیلی شیرین هستند و آب کمتری خورده باشند و یا در شرایط دیم رشد کرده باشند برای تهیه شیره مناسب‌تر می‌باشند. انگور فخری و گزنه‌ای در همدان، انگور عسگری در اردبیل و اطراف تبریز، گاش انگور در استان گیلان و انگور فرنگی در استان مرکزی بیشتر با هدف تهیه شیره انگور مورد کشت و کار قرار می‌گیرد. علاوه بر انگور از ضایعات کشمش نیز در تولید شیره استفاده می‌شود.

 

مرکز فروش شیره انگور فله مراغه

مراغه دارای باغهای انگور انبوه می  باشد وانگورهای این شهر خوشمزه ترین انگور  ایران وبه طبع کشمش وشیره ای هم که از آن تهیه میشود خوشمزه ترین شیره  ها وکشمشهاست.

پخت شیره انگور در مراغه به روش سنتی صورت می پذیرد که دارای معایب ومزایایی می باشد.

مزایای تهیه شیره انگور به روش سنتی

تهیه شیره انگور به روش سنتی دارای حسنهای زیادی می باشد که از آن جمله است :

۱-حفظ طعم طبیعی  چون در این روش تنه انگور له نمی شود ونیاز به افزودن  شیرین کننده ندارد.دارای مزه تلخی نیست برعکس روش سنتی که طعم واقعی شیره در آن گم میشود .
۲-ایجاد کار برای افراد  بیشتر که به جای دستگاه از نیروی انسانی ستفاده میشود

معایب تهیه شیره انگور به روش سنتی

دشواری پخت شیره انگور به روش سنتی
دشواری پخت شیره انگور به روش سنتی

دشوار بودن
بالا  رفتن هزینه ها

مجموعه تاک که مصرف ارگانیک را سرلوحه کار خود قرار داده وقدم در مسیر نهاده لذا مشکلات آن را با جان ودل می پذیرد.لذا اگر خواهان شیره انگور فله طبیعی مراغه هستید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *