شیره انگور شیر

شیره انگور شیر


قیمت شیره انگور سالم که بیشتر در پخت سنتی مطرح می باشد علاوه بر سالم بودن انگور به نوع انگور مصرفی نیز بستگی دارد که آیا انگور های سالم دانه سیاه هستند یا دانه سفید …

شیره انگور سلطانی دارای طرفداران زیاد می باشد واین در حالی است که قیمت انگور سلطانی به نسبت سایر انگورها بیشتر است.

شیره انگور شیر که مجموعه تاک با هدف احیا ومعرفی جهانی آن اقدام به تولید انبوه آن نموده است باید از انگور سلطانی در تهیه آن استفاده گردد.

که یکی از دلایل قیمت بالای این خوراکی لذیذ می باشد.

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

نکات مهم در تهیه شیره انگور سالم

در تهیه شیره انگور ملاک آب انگور است بنابراین یکی از اصولی که بیشتر باید به آن توجه نمود کپک زده نبودن انگور ها می باشد .

از عوامل میکروب زدایی که در پخت سنتی استفاده می شود خاک مخصوص شیره انگور می باشد .

این نوع خاک علاوه برآن که در شفافیت شیره نقش بسزایی دارد در ضد عفونی نمودن واز بین بردن میکروب ها نیز بسیار موثر می باشد.

شیره انگور بعدا زچیدن انگورها معمولا به روش شناور شسته می شود در این روش در ظرف یا حوض بزرگی که پر از آب می باشد انگورها را می ریزند انگورهای سالم در ته ظرف ته نشین می گردند وانگور های ناسالم به روی ظرف می آیند.

ودر نهایت حرارت میکروبهای احتمالی باقی مانده را از بین می برد.

سفارش شیره انگور سالم

مجموعه تاک انواع سفارشات شیره انگور  و شیره انگور شیر را می پذیرد .

این مجموعه برای  معرفی محصول اختصاصی خود که یک محصول صادراتی ویک جایگزین عالی برای شکلات صبحانه می باشد  از صادر کنندگان شیره دعوت به همکاری می نماید.

مجموعه تاک در زمینه انواع خشکبار وهمچنین برگ مو فعال می باشد ودر تهیه این محصولات به صورت ارگانیک وپخش آنها به صورت مستقیم اقدام نموده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *