شیره انگور

شیره انگور اصل


شیره انگور خانگی جز محبوب ترین وپر فایده ترین شیره های انگور می باشد که در مجموعه تاک تولید وعرضه می گردد ودر اختیار مصرف کننگان گرامی در فصول سرد سال گذاشته می شود چرا که شیره انگور برای تامین انرژی وحرارت مورد نیاز بدن لازم وضروری به نظر می رسد ومی توان جایی برای آن در سبد خریدخانوار باز نمود.

شیره انگور
شیره انگور اصل

تولید شیره انگور به روش خانگی

تولید خانگی شیره انگور مانند سایر محصولات خانگی به شرط آنکه تحت نظارت وزارت بهداشت ومورد تایید این ارگان قرار گرفته باشد هم برای تولید کننده وهم برای خریدار از لحاظ کیفیت وهم از لحاظ قیمت بسیار نافع خواهد بود .
پخت شیره انگور خانگی همان پخت با روش سنتی می باشد که از لحاظ مواد افزودنی بسار سالم تر از پخت سنتی می باشد.
شیره انگور شیر(شکلات صبحانه طبیعی) از جمله شیره هایی است که نمی توان آن را به روشی جز روش خانگی تهیه نمود .
برای تهیه شیره انگور خانگی  ابتدا انگور های رسیده وشیرین را انتخاب نموده  بعد از شستشو وآب کشی  آبگیری آنها را انجام می دهند وسپس به آن خاک مخصوص اضافه می شود وبعد از ۲۴ ساعت آب انگور زلال شده وعمل پخت انجام می پذیرد ودر پخت شیره انگور شیر که به تجربه زیادی نیاز هست در مرحله ای از پخت شیر به آن شیر اضافه وبه طور همزمان آن را می جوشانند تا شیر به خورد شیره برود به طوری که هیچ افزایش حجمی به دلیل اضافه شدن شیر رخ ندهد.

نحوه خرید شیره انگور خانگی

خرید شیره انگور خانگی در مجموعه تاک صورت می پذیرد .فروش شیره های انگور خانگی اگردارای برند نباشد با دشواری مواجه خواهد بود چرا که با افزایش جمعیت ودور شدن انسانها از یکدیگر اعتماد را در بین آنها کمرنگ نموده است .وجود برند شناخته شده به فروش محصولات خانگی رونق می بخشد.
مجموعه تاک با رعایت تمام اصول بهداشتی ودریافت تاییدیه از صنایع غذا ودارو برای محصولات خود که شامل تولید وبسته بندی شیره انگور و شیره انگورشیروانواع خشکبار وبرگ مو
می باشد محصولات خود را تهیه وبسته بندی می نماید و طبق درخواست مشتری امکان فروش فله وعمده آن نیز وجود دارد .
مجموعه تاک با حذف واسطه ها وفروش مستقیم از طریق سایت محصولات خود را با ارزان ترین قیمت ارائه می نماید چرا که وجود واسطه ها از دلایل افزایش قیمتها می باشد.
لذا اگر خواهان خرید ارزان محصولات با کیفیت از این مجموعه می باشید با ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *