شیره انگور شیر

نمونه شیره انگور شیر


فروشندگان شیره انگور زرد این محصول مقوی را به صورت فله وبا ارزانترین قیمت در اختیار خریداران عمده قرار می دهد که فروش عمده هم به نفع خریدار وهم به نفع فروشنده هر محصولی می باشد.

مجموعه تاک برای ترویج مصرف یکی از شیره های سنتی وقدیمی خود که دارای طعمی فوق العاده وفانتزی می باشد به نام شیره انگور شیر اقدام به تولید انبوه این شیره خاص نموده است.
در این مقاله اشاره ای به طرز پخت شیره انگور شیر می نماییم.

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

طرز پخت شیره انگور شیر

پخت شیره انگور شیر در مراحل اولیه تا نیم بند شدن شیره انگور روی اجاق مانند شیره انگور ساده می باشد ولی در مرحله نیم بند شدن کار کمی تخصصی می شود ونیاز به تجربه دارد تا بتوان زمان دقیق اضافه کردن شیر تازه را تشخیص داد وسختی کار از این مرحله به بعد است که اگر تجربه ومهارت لازم را نداشته باشیم شیره خوبی از آب در نمی آید وامکان بریدن شیر وشیره وجود دارد.

ولی اگر شیر وشیره به خوبی باهم ترکیب وقوام بیاین یک شیره با طعم فوق العاده وفانتزی به دست می آید .

انواع شیره انگور درایران

شیره انگور به دو صورت صنعتی وسنتی تهیه می شود در پخت صنعتی از هر نوع انگور با هرکیفیتی استفاده می شود ولی در روش سنتی مخصوصا در پخت شیره انگور شیر که یک محصول لوکس وحساس می باشد باید از انگورهای کاملا رسیده وشیرین سلطانی استفاده کرد.

قیمت شیره انگور زرد

شیره انگور درجه یک
شیره انگور درجه یک

مجموعه تاک که در شهر باغ ایران یعنی کهن شهر مراغه واقع شده است دارای باغهای انبوه مخصوصا باغهای انگور میباشد که موجب فراهم آوری انواع محصولات خشکبار ارگانیک وبرگ مو وشیره انگور شده است..

مجموعه تاک با هدف ترویج مصرف مواد خوراکی ارگانیک این محصول فراموش شده به نام شیره انگور شیر که به راحتی وبا قیمت مناسبتری نسبت به شکلات صبحانه می توان آن را جایگزین شکلات صبحانه نمود.
وباتوجه به آماری که از کودکان گرفته شده طعم شیره انگور شیر را بیشتر از شکلات صبحانه می پسندند.

لذا جهت خرید این محصول خاص از مجموعه ما با ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *