شیره انگور عسلی که رنگی شفاف ومانند عسل دارد ودارای غلظتی به مانند عسل است ازآب انگور خالص عسگری گرفته می شود ودارای ظاهری زیبا وطعمی لذیذ است به طوری که هر بیننده ای را سر ذوق می آورد تا حداقل یک بار آن را بچشد.عمده فروش شیره انگور عسلی در مجموعه تاک با بالاترین کیفیت وارزان ترین قیمت امکان پذیر می باشد.

منظور ازشیره انگور عسلی

مراکز تولید شیره انگور فله عسگری خوب - کارخانجات تولید کشمش - فراسیناپس

شیره انگور عسلی که شکل ظاهری آن به مانند عسل است ومانند عسل کش می آید .معمولا  شیره انگور عسگری وبه روش سنتی تهیه می گردد.
شیره انگور به طور کلی از تغلیظ آب انگور به دو روش سنتی وصنعتی پخته می شود وهر شیره طرفداران خاص خود را دارد البته همیشه بحث بر سر این موضوع مطرحه بوده است که
پخت شیره با کدام روش بهتر است؟
شاید بهتر باشد این موضوع وانتخابش را به اختیار مصرف کننده محترم بگذاریم ولی باید چاره ای اندیشید تا بهترین شیره را از این میوه ناب تهیه نمود شاید تلفیقی از دو روش پخت پاسخگوی تمام نیازهای ما دراین زمینه باشد.

معرفی شیره انگور شیر

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

مجموعه تاک که از ابتدا هدف خود را سلامت تغذیه در جامعه قرار داده است باتوجه به ذایقه فانتزی پسند افراد مخصوصا کودکان اقدام به تولید انبوه شیره انگور شیر(شکلات صبحانه طبیعی ) نموده که این تولید انبوه برای اولین بار می باشد وبه دلیل نیاز به تجربه زیادوهمچنین ریسک بالا در پخت این شیره تولید کنندگان به سراغ تولید این شیره نمی روند .
شیره انگور شیر که در زبان محلی به آن سوت دوشابی گفته می شود از ترکیب وپخت همزمان آب انگور وشیر به دست می آید وفقط به روش سنتی قابل پخت می باشد.
این شیره را به راحتی می توان جایگزین شکلات صبحانه نمود تا کودکان از خواص آن بهره برده واز طعم فانتزی آن لذت ببرند.

سفارش شیره انگور عسلی

خرید و قیمت شیره انگور ملایر درجه یک با ضمانت برگشت از غرفه خشکبار فروشی گردو | باسلام

سفارش شیره انگور عسلی در مجموعه تاک در فصل پاییز امکان پذیر می باشد چرا که در فصل پاییز انگور ها رسیده وشیرین وبرای پخت شیره انگور مناسب می باشند .
مجموعه تاک برای اینکه بهترین شیره انگور و خشکباررا با بابالاترین کیفیت وپایین ترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهد اقدام به راه اندازی سایت وفروش مستقیم وبدون واسطه نموده است تا با حذف واسطه قیمت را پایین نهگدارد تا خریدار یک خرید با صرفه انجام دهد .
این مجموعه محصولات خود را به صورت عمده وفله وعمده وبسته بندی شده وبا مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *