در مورد برگ های انگور باید گفت که استفاده از برگ های موی شور به روش های مختلفی انجام می شود و روش اول آ این است که برخی از برگ های مو که همان برگ های انگور هستند شسته شده و در یک شیشه قرار می گیرند-مقدار نسبتا زیادی نمک داخل شیشه. و سپس مقداری سرکه بهen اضافه می کنید. شیشه را در قابلمه کوچکی بریزید و قابلمه را با ورد پر می کنید. او یک ربع ساعت گلدان را جوشاند و سپس برگ مو از بین رفت. تا زمانی که کاملا سرد شود نباید شیشه را ازen خارج کنید و بعد از یک هفته برگ های مو باید در شیشه قرار داده شود و سپس can قابل مصرف است. از برگ های مو می توان در خوراک کشک و غذای بسیار خوشمزه استفاده کرد. به راحتی یک وعده غذایی کامل با برگ های مو را با اضافه کردن ادویه جات ترشی جات مربوطه تجربه کنید. البته بسیاری از افراد برگ مو را به صورت خام مصرف می کنند. و در بسیاری از خورش ها این برگ را اضافه کنید.

شور برگ مو

اواسط ماه مه برگ های انگور رشد می کنند و عموم مردم برگ های شور مو به وفور در خانه های خود یافت می شوند. درخت انگور درختی است که از تمام اجزایen استفاده می شود. از چوب گردو بسیار استفاده می شود و میوه بسیار مغذی و پر از خواص و در انتهای برگها-که برای بیماران دیابتی و افراد دارای چربی خون بسیار مفید است. همچنین فشار خون بالا به دلیل پتاسیم را تنظیم می کند و نکته جالب این است که شما می توانید چای برگ مو را برای حساسیت در بهار برای ضد حساسیت بسیار عالی است.

طرز تهیه شور برگ مو

همانطور که قبلا اشاره کردیم می توان از برگ های شور مو به روش های مختلفی استفاده کرد: نمک و سرکه را روی برگ های مو بپاشید و درen قرار دهید. و نکته بعدی که روش سنتی نمک زدن برگ های مو و در گذشته ازen استفاده کرده اند این است که برگ ها در سنگ های نمکی قرار می گیرند و پس از مدتی برگ ها شور می شوند.

طرز تهیه خیارشور با برگ مو

برگ های مو را می توان با انواع خوراک ها خورد و طرز تهیه ترشی با برگ مو می تواند برای افرادی باشد که علاقه زیادی به خوراک شور دارند بسیار مهم است. خیارهای ترشی خانگی بسیار تمیز شسته شده و یک برش خوب روی leaves ساخته شده با برگ مو در شیشه یا دابه است و بعد از ارمن شیشه را با مقداری نمک و سیر پر می کنیم و درب یا شیشه را برای دو و سه هفته می بندیم we می توانیم ترکیبی از ترشی و برگ مو داشته باشیم.

برگ مو شور چه کاربردی دارد

برگ انگور چه فواید و مضراتی دارد What در رابطه با فواید برگ مو باید گفت که برگ های مو دارای خواص زیادی برای دیابت و همچنین فشار خون هستند و فیبر زیادی دارند. برگ های شور نیز از نظر طعم و مزه کاربردهای خوبی دارند-غذای ما را عالی می کند و افرادی که غذاهای شور و شور را بسیار دوست دارند از برگ های شور مو استفاده می کنند.

اگر دلمه برگ مو شور شد چه کنیم

شما ممکن است تعجب چه باید بکنید اگر موهای خود را شور Answer پاسخ این است که اجازه دهید از گرما و به اصطلاح ولرم, سپس اضافه کنید without بدون نمک به salt یکی که ما به ظرف برگ مو شور بعد از ریختن 5 به 10 دقیقه, و تکرار این روند چندین بار. غذای شما گرم است و بعد از اینکهen به سطح دلخواه رسید غذا را می خورید و خواهید دید که دیگر شور نیست.

شور برگ مو را از کجا تهیه کنیم

بیشتر افرادی که برگ های کنسرو شده مو را دوست دارند. در اواسط بهار می توانند این برگ را بخرند و در تمام نقاط ایران این محصول به چشم خورده می شود. قابل ذکر است که هنگام خرید باید به طراوت برگها توجه کنید و برگهای سبزتر و رنگارنگ کیفیت بهتری دارند. بهترین برگهای مو بسیار پهن هستند که هم خوشمزه و هم معطر هستند.

دلمه برگ مو با برگ شور

یک غذای خوشمزه و محبوب ایرانی با برگهای شور. برگهای نمکی همان برگهای مویی هستند که با نمک و سرکه و پیاز و سیب زمینی ترکیب می شوند-و گوشت را با روغن و سبزیجاتی مانند تره فرنگی-جعفری-گشنیز و ترخون را به گوشت چرخ کرده تفت دهید و سپس زرشک شسته شده را به غذای ما اضافه کنید. در مرحله بعدی نمک و سرکه را به مقدار کم اضافه کرده و تقریبا به مقدار مساوی در داخل برگهای موهای شور قرار می دهیم و سپس برگهای مو را در یک تابه یا قابلمه کنار هم می گذاریم. ما گاز را به مدت نیم ساعت تا 40 دقیقه قرار می دهیم تا خوب گرم شود

شور برگ مو را چگونه نگهداری کنیم

برگ مو برای بهار است – پس چگونه برگ های شور را حفظ کنیم-برگ های مو باید به روش های مختلف به عنوان کنسرو شده تهیه شوند تا در تمام فصول سال بتوانیم ازen استفاده کنیم. یکی از این روش ها انجماد برگ ها زمانی است که برگ های مو را در فریزر یخچال قرار می دهیم و می توانیم ازen برای یک سال کامل استفاده کنیم. و اگر این کار را در داخل خانه انجام دهیم خیلی بهتر خواهد ماند و رنگen تغییر نخواهد کرد.

شور برگ زمان پخت

برگهای مو را می توان به صورت خام نیز مصرف کرد و شاید برگهای شور زمان پخت خود بوی تندی داشته باشد. اما این مهم نیست و در مدت زمان بسیار کوتاهی برطرف می شود و پس از چند دقیقه این بوی تند از بین می رود و می توان از یمن به طور عادی استفاده کرد.

تعبیر خواب برگ مو شور

برای همه مسا-ما یک تعبیر خواب داریم-مثلا تعبیر خواب برگهای موی شور نیز وجود دارد مثلا اگر خواب می بینید که برگهای انگور را فشار می دهید تعبیر خاص خود را دارد و اگر می بینید که برگهای موی شور می خورید معنای دیگری می دهد. هر کدام تفسیر مشخصی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *