مجموعه تاک به عنوان شرکت بازرگانی شیره انگور خوب در سطح کشوری وجهانی محصولات خود را به صورت مستقیم  وفروش اینترنتی عرضه می دارد .
شیره انگور همان غلیظ شده آب انگور است که در پخت سنتی به صورت  حرارت دهی مستقیم ودر پخت صنعتی به صورت حرارت دهی غیر مستقیم تهیه می شود.
شیره انگور راشربت آهن طبیعی نیز می نامند.

فواید خوردن شیره انگور خوب

هر ماده خوراکی خوب وایده آلی را که در نظر بگیرید به این نتیجه میرسید که مصرف نا متعادل آن موجب دلزدگی و ضرر برای سلامتی بدن خواهد بود.
بنابراین شیره انگور با تمام خواص وفواید خود حتما دارای مضراتی خواهد بود من جمله برای افراد دیابتی که باید  اعتدال حتما باید رعایت گردد.
چرا که در اثر تبخیر آب انگور غلیظ شده ودارای قند بالایی می باشد ولی با این همه نباید از خوردن شیره انگور مخصوصا در فصول سرد سال غافل بود.
شیره انگور دارای طبع گرم وتر است بنابراین اگر توسط افرادی که طبع گرمی دارند در حد زیادی مصرف شود دچار التهابات پوستی وآهن سوزی خواهند دشد .لذا باید در مصرف آن اعتدال  را رعایت نموده وحتی می توانند به صورت شربت رقیق میل نمایند.

پخش عمده شیره انگور خوب

پخش عمده شیره انگور خوب در مجموعه تاک به صورت مستقیم وبدون واسطه صورت می پذیرد.
مجموعه تاک به عنوان تولید کننده شیره انگور واولین تولید کننده شیره انگور شیر (سوت دوشابی) برای هر تن خرید شیره انگور از این مجموعه ۵۰ کیلو شیره انگور شیر به خریداران محترم به عنوان اشانتیون وبرای معرفی شیره انگور محلی این منطقه (شیره انگور شیر) تقدیم می نماید.

محصولات این مجموعه به صورت مستقیم وبه صورت اینترنتی به فروش می رسد وهمین عدم وجود واسطه موجب کاهش قیمت وخرید به صرفه برای خریدار خواهد بود .
لذا جهت خرید ویا استعلام قیمت می توانید با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *