خرید شیره انگور با کیفیت درجه یک در مجموعه تاک با ارزانترین قیمت  عرضه می شود لذا اگر تصمیم  به خرید شیره انگور با کیفیت ودرجه یک دارید با مجموعه ما در تماس باشید.

 

شیره انگوربا کیفیت
شیره انگوربا کیفیت

انواع انگور مناسب شیره

 

انگور عسگری

انگور بیدانه

انگور حسینیشیره انگور: فواید و خواص شیره انگور + طرز تهیه شیره انگور

 

طرز پخت شیره انگور

پخت سنتیفصل پخت «شیره انگور» و «ترخنه» در فراهان + عکس » فراهان خبر

پخت صنعتی

بهترین روش تشخیص شیره انگور اصل

برای یک انتخاب درست در خرید شیره انگورباید چند نکته مهم را در نظر گرفت

تشخیص اصل یا تقلبی بودن شیره انگور:

در زمانهای گذشته این کار زیاد دشوار نبود ه است حتی می توان گفت نیازی هم به این کار نبوده است ولی در جوامع امروزه نه تنها احساس نیاز شدید به تشخیص تقلبی یا اصل بودن شیره انگور میشود تشخیص  آن نیز کار دشواری می باشد چرا که با افزایش رواج طعم دهنده ها وتنوع انواع شیره مانند شیره خرما – شیره سیب- شیره توت و…. این کار از روی تجربه کار دشواری شده است.

توجه به نوع پخت :

پخت شیره انگور به دو روش پخت سنتی وپخت صنعتی صورت می پذیرد البته در منازل نیز به میزان کمی پخت شیره انگور صورت می پذیرد که دشواری ه ودردسرهای خودش را دارد واما آیا پخت سنتی بهتر است یا پخت سنتی که جای بحث دارد:

مزایای پخت سنتی: به جرات می توان گفت که پخت سنتی برای تولید کننده منفعت زیادی ندارد ولی مصرف کننده از یک طعم وخاصیت محصول طبیعی وسنتی بهره مند میشود .
تولید سنتی بسیر مشکل بوده ومقرونه به صرفه برای تولید کننده نمی باشد  ولی بنا به دلایلی تولید سنتی همچنان ادامه دارد  از آن جمله :
۱- تقاضای مصرف کننده
۲-نبود جا وامکانات تولید برای تولید کننده سنتی برای تبدیل به تولید صنعتی
۳- باغدارانی که دارای انگورهای مناسب شیره انگور می باشند ولی نه به اندازه زیاد

مزایای پخت صنعتی:

تولید انبوه وآسان وارزان از مزایای پخت شیره انگور به روش صنعتی می باشد ولی باید این واقعیت را پذیرفت که طعم وعطر ومزه شیره انگور طبیعی با پخت سنتی بسیار ویژه وخاص می باشد که در پخت به روش صنعتی به آن صورت محسوس نمی باشد .

شاید بهتر باشد با کمی تفکر وابتکار وکمی قبول وتحمل سختی هاخط تولیدی با تلفیق دو روش اجرا نمود.

توجه به نوع وظرف بسته بندی:

باتوجه به تنوع شیره ها در سالهای اخیر و به وجود آمدن مواد طعم دهنده دیگر به سختی قادر به تشخیص تقلبی و اصل بودن محصولات شیره انگور بود بنابراین توجه به نام برند و نوع بسته بندی کمک شایان توجهی به انتخاب ما خواهد نمود.

خرید شیره انگور با کیفیت درجه یک

مجموعه تاک تولید کننده شیره انگور و اولین تولید کننده شیره انگور شیر به صورت انبوه خرید شیره انگوربا کیفیت درجه یک را از این مجموعه امکانپذیر نموده است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *