شیره انگور شیروخرید رایگان آن یکی از طرحهای مجموعه تاک می باشد که جهت معرفی محصول منحصر به فرد خود (شیره انگور شیر)  نموده است  لذا اگر خواهان بهره مندی از طرح  ویژه مجموعه ماهر چه سریعتر با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

شیره انگور شیر
نمونه شیره انگور شیر

ویژگی های شیره انگور شیر

شیره انگور که یکی از طبیعی ترین مواد غذایی شیرین میباشد علاوه بر آنکه میتواند یک وعده غذایی مانند صبحانه یا عصرانه را همرا با کره یا سر شیر یا ماست پر نماید عاری از ضرر وبسیار مفیدومغذی می باشد.ولی گاهی ممکن است مواد غذایی مثل کره  یا ماست  یا سرشیر در خانه نباشد ومصرف خالی شیره انگور به خاطر شیرینی زیادش زیاد باب میل نباشد هرچند افراد زیاد ی هم طر فدار شیرینی بی اندازه هستند .

شیره انگور شیر دارای این ویزگی می باشد که چون شیرینی زننده وبیش از اندازه ای ندارد  لازم نیست که آن را با مواد دیگری ترکیب کرد ومی تواند به تنهایی در صبحانه وعصرانه مانند شکلات صبحانه  مصرف نمود که برای همه مخصوصا کودکان در سن رشد بسیار مفید می باشدوطعم آن بسیار دلخواه کودکان می باشد.

شیره انگور شیر
مصارف شیره انگور شیر

طرز تهیه شیره انگور شیر

واما چطور  می توان این شیره خوشمزه را تهیه نمودو به مدت یک سال آن را نگهداری کرد ؟.

بعد از تهیه شیر تازه وطبیعی وپختن آن باید شیر پخته را در مرحله ای خاص از پخت شیره انگور به آن اضافه نمود که تجربه زیادی می خواهد وما در این کار از افراد با تجربه بهره برده ایم.

خرید رایگان شیره انگور شیر

بر خلاف شیره انگور ساده که پخت آن بسیار مرسوم وجا افتاده است شیر انگور تا کنون دارای تولید انبوه نبوده  وعلت آن ریسک بالا در پخت آن می باشد بدین صورت که اگر در زمان اضافه کردن شیر قوانین بهداشت وپخت رعایت نشود شیر درون شیره انگور می برد وشیره انگور دیگر به در د نمی خورد که همین موضوع نیز علت قیمت بالای آن شده است.

مجموعه تاک که سالهاست با کمک افراد با تجربه به تولید وعرضه این محصول فوق العاده مشغول است در نظر دارد با شرایط ویژه آن را به صورت رایگان عرضه نماید.
بدین تریتیب که برای هر یک تن خرید شیره انگور از مجموعه تاک ۵۰ کیلو گرم شیره انگور شیر رایگان به خریدار تعلق می گیرد .لذا جهت استفاده از این طرح ویژه هرچه سریعتر با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید ویا با پر کردن فرم سفارش خود را به ثبت برسانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *