امروزه با وجود تولید کنندگان زیاد تشخیص شیره انگور خالص بسیار مشکل شده است اما مجموعه تاک شیره انگور خالص را که همان شیره انگور بدون هیچ افزودنی ویا مخلوط شده با شیره های میوه های دیگری نیست را به صورت تضمینی با بسته بندی در اختیار خریداران شیره انگور خالص خانگی قرار می دهد وفروشگاه شیره انگور خالص در این مجموعه دایر میباشد.

شیره انگور چه ویتامین هایی دارد

شیره انگور با شیر
شیره انگور +شیر

شیره انگور بسیار مقوی است و برای کسانی که بر اثر یک بیماری طولانی یا عمل جراحی ضعیف شده اند، بسیار مفید است.

 

  1. شیره انگور، ضعف عمومی بدن را معالجه و بدن را تقویت می کند. برای این منظور شیره انگور را با شیر گاو و کمی پودر بادام مخلوط نموده و روزانه ۲ تا ۳ لیوان به بیمار بدهید تا قوای بدنش را سریع تر به دست آورد.
  2. شیره انگور درست مانند خود انگور مقدار قابل توجهی ویتامین «آ»، «ب» و «ث» دارد و در ضمن ضد نفخ هم هست.
  3. برای درمان یرقان شیره انگور را با کمی سرکه مخلوط می کنند و به بیمار می دهند.
  4. خوردن شیره انگور مخلوط شده با کمی پودر زعفران، برای رفع هم و غم، غضب شدید و ضعف اعصاب بسیار مفید است و معالجه تا بهبودی باید ادامه داده شود.
  5. برای درمان کک مک، شیره انگور را به تنهایی یا مخلوط با نمک روی لکه ها می مالند.
  6. شیره انگور مخلوط شده با کمی گل ختمی پخته را به صورت مرهم روی آبسه قرار دهید تا دمل باز شود. علاوه بر آن برای از بین بردن ورم هایی که بر اثر ضربه ایجاد شده اند، مفید است.
  7. همچنین شیره انگور در بدن باعث دفع اوره و مقداری از اسیدهای غیر مفید بدن می شود و کارشناسان تغذیه آن را پاک کننده بقایای غذاها در روده و معده می دانند.

 

معرفی شیره انگور شیر

شیره انگور شیر

شیره انگور شیر محصول تولیدی مخصوص مجموعه تاک می باشد که با نام شکلات صبحانه طبیعی  شناخته می شود ودر زبان محلی به آن سوت دوشابی گفته می شود ودر روستای نرج آباد مراغه برای مصرف خود باغداران به میزان کم طبخ می گردد. ودارای طعمی فوق العاده وفانتزی می باشد که می توان به عنوان منبع غنی آهن وکلسیم برای تغذیه کودکان در سنین رشد استفاده نمود.

خرید کلی شیره انگورخالص

مجموعه تاک با هدف عرضه مستقیم محصولات تولیدی خود نظیر شیره انگور خالص و انواع خشکباراقدام به فروش آها از طریق سایت وبه صورت اینترنتی نموده وبرای معرفی محصول خاص خود شیره انگور شیر برای آن اشانتیون ویژه ای در نظر گرفته است .

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *