شیره انگور قوچان که در کارخانه تولید شیره انگور قوچان به صورت انبوه وبه دو روش اصلی پخت سنتی وصنعتی یکی از مشابه ترین کارخانه های پخت شیره انگور به مجموعه تاک می باشد . مجموعه تاک نیز جز یکی از کارخانه های تولید شیر انگور در شهر باستانی مراغه می باشد که به عنوان اولین تولید کننده انبو شیره انگورشیر(شکلات صبحانه طبیعی) نیز محسوب می شود .

تفاوت شیره انگور با شیره خرما

قدرت 4 شیره را جایگزین قرص آهن کنید | خبرگزاری فارسشیره انگور قدیمی ترین وبه جرات وبدون اغراق می توان گفت لذیذ ترین شیره می باشد .
شیره انگور دارای خواص عجیب وفوق العاده درمانی می باشد مانند رفع کم خونی ناشی از فقر آهن چرا که شیره انگور را شربت آهن طبیعی نیز می گویند.
شیره انگور با توجه به نحوه پخت (سنتی یاصنعتی) وهمچنین شهرهایی که شیره انگور در آن پخته می شود وتفاوت انگورها رنگها وطعم های متفاوتی دارند مثلا شیره انگور با پخت صنعتی دارای رنگ روشن تر ی نسبت به شیره انگور با پخت سنتی دارد .اما در اینجا سوال دیگری به ذهن می رسد که شاید بهتر باشد که اشاره ای به آن بکنیم :
آیا پخت صنعتی بهتر است یا پخت سنتی؟
شاید با قاطعیت نتوان به این سوال جواب داد چرا که هر دو دارای معایب ومزایایی می باشند  ولی اگر تلفیقی از هر دو روش را در نظر بگیریم وترکیب کنیم یک روش فوق العاده به وجود بیاید .

خرید عمده شیره انگور مراغه

 

شیره انگور
شیره انگور بسته بندی

خرید عمده شیره انگور مراغه که در مجموعه تاک صورت می پذیردکه یکی از خریدهای به صرفه برای خریدار می باشد چرا که این مجموعه به صورت عمده مواد اولیه را با بهترین کیفیت انتخاب ودر تهیه وفرآوری محصولات تمام نکات بهداشت وسلامتی از نظر افزودن مواد نگهدارنده را رعایت می کند تا یک محصول ارگانیک وطبیعی  را در اختیار جامعه قرار دهد .

این مجموعه اولین تولید کننده شیره انگور شیر (شکلات صبحانه طبیعی )می باشد ونحوه پخت آن بدین صورت است که در مرحله ای از پخت شیره انگور به آن شیر اضافه میشود وتا زمان تبخیر آب شیر وآب انگور وتا زمانی که شیر کاملا به خورد شیره برودبه طوری که اضافه شدن شیر ,حجم شیره انگور راافزایش ندهد.
شیره انگور شیر از شیره های قدیمی شهر کهن مراغه می باشد که به دلیل ریسک بالا در پخت آن ودشواری پخت تاکنون پخت به صورت انبوه نداشته است واین مجموعه با در نظر گرفتن اهمیت تغذیه مخصوصا برای کودکان در سن رشد اقدام به احیای آن نموده است .

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *