شیره انگور سیاه که از آب انگورهای سیاه به دست می آید بسیار مفید تر ومغذی تر از شیره انگورهای دیگر می باشد.رنگ این شیره به طبع سیاه تر از رنگ شیره های پخته شده با انگور های سفید خواهد بود.

مهمترین خواص شیره انگور سیاه

این شهد لذیذ دارای ویتامینهایA.B,C ودارای آهن ومنیزیم وپتاسیم وکلسیم می باشد .
شیره انگور غلیظ کننده شیرمادران می باشد.اگر مادران در دوران شیر دهی دارای شیر رقیقی باشند کودک آنها دچار مشکلاتی نظیر سوءتغذیه وکمبود وزن خواهد شد شیره انگور به شرط آنکه مادر دارای مشکل دیابت نباشد بسیار مفید خواهد بود وموجب غلظت شیر مادر خواهد شد .
شیره انگور دارای طبع گرم وتر می باشد ویک ملین طبیعی به شمار می رود لذا مصرف آن برای افرادی که طبع گرم وخشکی دارند توصیه نمی شود ویا به میزان کم چرا که موجب بالا رفتن حرارت بدن وخون سوزی در آنها خواهد شد برعکس در کسانی که دچار کم خونی هستند می توانند شیره انگور رابرای درمان کم خونی دربرنامه غذایی خود بگنجانند.
شیره انگور به همراه ارده موجب تقویت عضله ها وعضله سازی مخصوصا در ورزشکاران خواهد شد .
اگر شیره انگور را در برنامه غذایی کودکان در سنین رشد قرار دهیم می توانیم آنها را از مصرف تنقلاتی نظیر کیک وکلوچه وشکلات صبحانه که دارای مواد نگهدارنده ومضر می باشند ومشکلاتی نظیرکم خونی وبیش فعالی را ایجاد می کننددور کرده وبدن سالم وبا نشاطی را بآنان هدیه دهیم.

فروشنده برتر شیره انگور سیاه 

مجموعه تاک تولید کننده وفروشنده شیره انگور وشیره انگور شیر (شکلات صبحانه طبیعی)وبرگ مو وانواع خشکبار نظیر برگه وقیسی زرد آلو وآلوچه وانواع کشمش می باشد .
این مجموعه اولین تولید کننده انبوه شیره انگور شیر می باشد که یکی از شیره های سنتی وپر طرفدار ولذیذ با طعم فانتزی می باشد .
این شیره را به راحتی می توانید به عنوان شکلات صبحانه طبیعی  به کودکان در سنین رشد معرفی نماییدوبا خیال آسوده در برنامه غذایی آنها بگنجانید.
این مجموعه به دلیل اینکه خود تولید کننده وعرضه کننده محصولات می باشد برای حذف واسطه ها وپایین آمدن قیمتها به طور مستقیم واز طریق وب سایت اقدام وفروش محصولات خود نموده است .
لذا اگر به دنبال یک خرید به صرفه وعمده می باشید از طریق این سایت ویا از طریق واتساپ یا اینستاگرام ویا تماس تلفنی  وحتی دیدار حضوری سفارش خود را ثبت نمایید و همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره در زمینه محصولات ذکر شده با ما در تماس باشید.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *