مرکز عرضه شیره انگورتبریزواقع در شهرستان مراغه مجموعه تاک که تولید کننده شیره انگور و اولین تولید کننده شیره انگورشیر (شکلات صبحانه طبیعی) میباشد که محصولات خود را به صورت مستقیم وبا بالاترین کیفیت وارزانترین قیمت ممکن عرضه می دارد

همه چیز درباره شیره انگور تبریز

شیره انگور مراغه
شیره انگور تبریز

شیره انگور یکی از مواد طبیعی وپر فایده است که دارای انرژی فراوان  می باشد ودر فصول سرد سال که بدن به انرژی زیادی نیاز دارد وخوردن آن مخصوصا به همراه ارده ویا گردوی خرد شده خالی از لطف نمی باشد .
شیره انگور در واقع همان غلیظ شده آب انگور می باشد که می توان گفت ویتامین بالایی دارد چرا که از پنج کیلو انگوریک کیلو شیره انگور به دست می آید که دارای ارزش غذایی فوق العاده ای است  .

طبیعت این محصول گرم و تر می باشد و مصرف آن به تمامی افراد توصیه می گردداما شاید این سوال پیش بیاید که آیا مصرف شیره انکور برای کسانی که فشار خون دارند مناسب است یا خیر؟
این شهد لذیذ حاوی ویتامین‌های A، B، C و املاحی چون آهن، منیزیم و فسفر است.
برای درمان کک و مک می توان شیره انگور را به تنهایی یا مخلوط با نمک روی لکه ها مالید.
این فرآورده باعث دفع اوره و مقداری از اسیدهای غیر مفید بدن می شود و متخصصان اتفاق نظر دارند که شیره انگور پاک کننده بقایای غذاها در روده و معده است. ضمن اینکه محرک اعمال کبدی هم محسوب می‌شود و به خونسازی کمک می کند. شیره انگور و خرما، هر دو تسکین دهنده دردهای رماتیسم و امراض شریانی و وریدی هستند.

به گفته یک متخصص تغذیه اگرچه شیره انگور، بدن را تقویت و به رفع ضعف عمومی کمک می‌کند اما مصرف آن بر خلاف ادعای برخی از فروشندگان، برای دیابتی‌ها مضر است و برای افرادی با اضافه وزن بالا و همچنین گرم‌مزاجان محدودیت مصرف دارد.

تولید کننده شیره انگور تبریز

مراغه به عنوان یکی از شهرهای تولید کننده شیر انگور از تامین کنندگان شیره انگور تبریز می باشد .
مجموعه تاک یکی از تولید کنندگان شیره انگور تبریز واولین تولید کننده انبوه شیره انگور شیر (شکلات صبحانه طبیعی) میباشد وازجمله تولیدات این مجموعه می توان به انواع خشکبار نظیر قیسی وبرگه زرد آلو وآلوچه وانواع کشمش نیز اشاره کرد که همه این محصولات تحت  نظر مستقیم مدیر مجموعه می باشد که از لحاظ کیفیت در بلاترین حد خود قرار گیرند وهمچنین با عرضه مستقیم وبدون واسطه به صرفه ترین خرید برای خریداررا داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *