شیره انگور مراغه یکی اعلاترین شیره ها ولذیذ ترین خوراکی های طبیعی می باشد که در کمتر جایی نظیر آن را می شود پیدا کرد  چرا که علاوه بر اینکه انگورهای ان از کیفیت خوبی برخوردار هستند برای پخت آن از شیوه سنتی استفاده می شود تاثیر زیادی در طعم ومزه آن دارد.

شیره انگور مراغه

چرا شیره انگور مراغه

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که شیره انگور مراغه چگونه شیره ای است؟ شاید علت اصلی تمایز شیره انگور مراغه با سایر شیره ها در نوع انگور و یا در نوع تهیه این محصول باشد که توانسته این محصول را در میان رقیبان سرآمد کند.

مراغه یکی از شهرهایی است که بیشترین تعداد باغات انگور را در خود جای داده است و با کیفیت ترین فرآورده ها از انگور این باغات تهیه می شود. یکی از سنتی ترین فرآورده های انگور همین شیره انگور است که به دلیل طرز تهیه آن به روش های سنتی توانسته به عنوان سوغاتی خوشمزه و شیرین بسیاری از شهر ها قرار بگیرد.

شیره انگور مراغه که در اصطلاح محلی به آن دوشاب هم گفته می شود یکی از خوراکی های خاص و پر طرفدار این منطقه است که توانسته رضایت اکثر متقاضیان خود را به خوبی جلب کند

لیست انواع شیره خوراکی طبیعی

  1. شیره انگور
  2. شیره خرما
  3. شیره انجیر
  4. شیره تو
  5. شیره اردهبا روش تهیه شیره انجیر آشنا شویدچگونه در منزل شیره توت سفید درست کنیم ؟ | دلگرمخواص شیره انگور / شیره انگور در بارداری و معجزات آن - ساعت24
  6. شیره سیب
  7. سه شیره
  8. چهار شیره
  9. پنج شیره
  10. شیره چغندرخواص غذایی و فواید شیره خرما - مجله تصویر زندگیبازار شیره سیب زرد در تهران - مرکز خريد و فروش انواع شیره | شیره خوراکی
  11. شیره کشمش

هر کدام از شیره های مذکور فواید و خاصیت بخصوصی دارند که در طب سنتی توصیه و دستورالعمل های مشخصی برای استفاده صحیح از آنها بیان شده است تا به جسم و تن افراد مصرف کننده ضرری نداشته باشند.

عرضه کننده شیره انگور مراغه

مراغه دارای باغهای انگور وانواع کشمش وانواع شیره انگور می باشد واما از میان شیره ها ی انگور که داری تنوع زیادی می باشدن  مانند:شیره انگور +تکه های به ,شیره انگور +تکه های سیب,شیره انگور +تکه های بادمجان,شیره انگور+تکه های کدو تنبل,شیره انگور+بزرک,شیره انگور +گل محمدی و…شیره انگور شیر دارای ارج وقرب بیشتر وشیوه پخت سخت تر وطعمی فوق العاده لذیذ می باشد.

شیره انگور با شیر
شیره انگور +شیر

مجموعه تاک به عنوان اولین تولید کننده انبوه شیره انگور +شیر  با هدف سوق جامعه به سمت مصرف ارگانیک اقدام به تولید این خوراکی لذیذ نموده تا حد امکان کودکان در حال رشد را از مصرف شیرینی های بی فایده چون شکلات صبحانه  به مصرف شیرینی های پر فایده وطبیعی عادت دهد .
مجموعه تاک برای معرفی این محصول طرح عرضه رایگان شیره انگور شیر را در نظر گرفته است .لطفا جهت کسب اطلاع با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *