شیره انگور شیر محلی یکی از نمونه شیره های خاصی است که طعم و مزه متفاوتی دارد که مورد علاقه هر گروه سنی قرار می گیرد. بازار خرید این شیره در کشورمان با استقبال خوبی روبه رو شده است و تلاش برای صادرات آن به کشورهای دیگر از جمله اقدامات موفقی بوده است که در این حوزه داشته ایم.

برای دسترسی سریع و خرید راحت این شیره می توانید از همین سایت اقدام کنید.

بازار خرید شیره انگور شیر محلی

ویژگی عمده شیره انگور شیر محلی

ویژگی عمده شیره انگور شیر محلی شیره انگور از جمله فرآورده مهم انگور است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در شیره انگور شیر فرایند تولید شیره به همان شکلی است که شیره معمولی را تولید می کنیم، فقط در انتها و بعد از آماده شدن شیره به آن شیر اضافه می کنیم.

این ترکیب طرفداران بسیاری پیدا کرده است و حتی افرادی که علاقه ای به مصرف شیره انگور خالص را نداشتند با ورود این ترکیب ترغیب به امتحان آن شدند.

برای آن که این شیره را بیشتر بشناسید به تعدادی از ویژگی شیره انگور شیر محلی اشاره می کنیم:

  1. رنگ: اولین ویژگی این محصول رنگ آن می باشد که از شیره انگور خالص روشن تر است، و این میزان روشنی وابسته به میزان شیری است که درون آن استفاده می گردد.
  2. طعم: طعم شیره انگور شیر تندی و شیرینی زیاد شیره انگور خالص را ندارد، به همین دلیل با تعدیل شدن میزان شیرینی آن حتی می توان آن را بدون ترکیب کردن با چیز دیگری به تنهایی مورد استفاده قرار داد.
  3. غلظت: این محصول نه خیلی رقیق است و نه خیلی سفت. میزان غلظت آن باید به اندازه ای باشد که به راحتی حرکت کند و خاصیت کشسانی اندکی دارا باشد.

علاوه بر ویژگی ظاهری که در بالا به آن اشاره کردیم بتوان به ویژگی های درونی این شیره یعنی خواص فوق العاده ای که دارد هم اشاره کرد. قرار دادن آن در وعده صبحانه به ویژه برای کودکان که در فرایند رشد قرار دارند فرصتی ویژه است که نباید از آن غافل شد.

مرکز تولید شیره انگور شیر محلی

مرکز تولید شیره انگور شیر محلی تولید شیره انگور شیر در کشورمان توسط تولیدی های مختلفی تولید می شود. تولید این محصول هم به صورت تک مرحله انجام می شود و هم امکان تولید در دو مرحله را دارد. به گونه ای که بعضی از تولیدی ها شیره انگور را هم خود تهیه می کنند و در مرحله دوم شیر را به آن اضافه می نمایند.

در حالیکه در بعضی از تولیدی ها شیره انگور تهیه شده را از تولیدکننده دیگر در این زمینه خریداری می کنند و صرفا مرحله پایانی را خود انجام می دهند.

از طریق سایت می توانید با یکی از مرکز تولید های برتر در ارتباط باشید و خرید خود را به صورت مستقیم و با قیمتی مناسب انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *