یکی از میوه های خوشه ای و شیرین که در فصل بهار وجود دارد، انگور نام داشته و به دلیل طعم و خواصی که دارد، فرآورده های گوناگونی از آن استخراج می شود که یکی از آن ها شیره انگور نام دارد.

مجموعه ما اولین تولید کننده شیره انگور شیر باکیفیت در سراسر کشور بوده که آن را به شکل عمده در بازار ها عرضه می نماید.

تا انتهای مطلب با ما همراه شوید تا درباره این نوع شیره انگور و همچنین خرید آن،  اطلاعات بیشتری ارائه نماییم؛

قیمت عمده شیره انگور شیر باکیفیت

مشخصه مهم شیره انگور شیر باکیفیت

مشخصه مهم شیره انگور شیر باکیفیت احتمالا کنجکاو شده اید که بدانید این نوع شیره انگور چیست و چه تفاوتی با نوع معمولی دارد. 

این نوع شیره مانند شیره انگور معمولی تهیه می شود با این تفاوت که در مرحله آخر و در یک زمان مناسب و دقیق شیر تیز به آن افزوده شده و با مواد دیگر مخلوط می گردد.

یکی از مشخصه های مهم نوع با کیفیت این نوع شیره رنگ آن است که مانند شکلات است و به این ترتیب آن را می توان جایگزین شکلات صبحانه کرد.

نوع با کیفیت آن به هیچ وجه دارای شیرینی زننده و بسیار زیادی نیست، طوری که گلو را نمی سوزاند و از افزایش قند خون تیز جلوگیری می کند چرا که به جای شیرین کننده های مصنوعی دارای قند طبیعی میوه انگور است.

گفتنی این که نوع با کیفیت آن به دلیل این که در زمان مناسب شیر به آن افزوده شده، به هیچ وجه بو یا طعم شیر را ندارد و به این ترتیب افرادی که نمی توانند شیر خالی بخورند، می توانند با مصرف این شیره نیاز بدن به شیر را نیز تامین نمایند.

این نوع شیره کاملا روان بوده و نه بسیار شل و نه بسیار سفت است و از طرفی بدون هیچ گونه ضایعه ای مانند هسته انگور، پوست انگور و غیره است چرا که به طور کامل از صافی رد می شود.

صادرات شیره انگور شیر باکیفیت

صادرات شیره انگور شیر باکیفیت با توجه به طعم لذیذ و از طرفی خواص بسیار ویژه ای که این محصول به دلیل طبیعی بودن دارد، نه تنها در بازار شیره انگور داخلی بسیار پر طرفدار است، بلکه در بازار های جهانی نیز بسیار تقاضا دارد و به این ترایب مجموعه ما علاوه بر عرضه داخلی اقدام به صادرات آن نیز کرده که نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات است. 

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید شیره انگور صادراتی با قیمت مناسب، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما و مقایسه قیمت ها،  در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *