کنسرو برگ مو

بسیاری از مواد غذایی تنها در بعضی از فصلها به صورت تازه وجود دارد و اگر به این مواد نیاز داشته باشیم می توان از نمونه های کنسروی آن استفاده کنیم و کنسرو برگ مو خانگی سبز قرمز از آن دسته است و برگ مو در فصل بهار و اوایل فصل تابستان به بازار می آید و با خرید آن می توان دلمه پر طرفدار برگ مو را تهیه نمود، اما برگ مو تنها برای مدتی کوتاه در بازار به صورت تازه یافت می شود، لذا برای باقی سال می توان از برگ مو کنسرو شده صنعتی یا خانگی استفاده کرد.

برگ مو

کنسرو برگ مو خانگی

برای درست کردن کنسرو برگ مو در خانه می توان از روشهای بسیار مختلف و متفاوتی استفاده کرد تا برگ مو را به صورت کنسروایی تهیه و در تمام طول سال از آن استفاده نمود و بسیاری از بانوان خانه دار به انجام کارهایی این چنینی مشغول هستند و از برگ مو، کنسرو خانگی عالی و درجه یک تولید و برای فروش این محصول را به بازار ارائه می دهند و یا بسیاری دیگر از بانوان تنها برای مصرف شخصی خود کنسرو را تهیه و در منزل مصرف می کنند.

بنابر این با مراجعه به بازار می توان انواع کنسرو برگ مو خانگی یا صنعتی را مشاهده و با قیمت مناسب و متفاوت از این محصولات عالی خریداری و استفاده کرد.

برای آماده کردن دلمه به انواع مواد غذایی و خوراکی نیاز داریم و برگ درخت مو یکی از این مواد پر خاصیت است که می توان از برگ تازه و یا از کنسرو برگ مو خانگی برای این منظور استفاده کرد و از پخت غذایی عالی و پر خاصیت در کنار خانواده لذت برد.

برگ مو در مدتی کوتاه به صورت تازه به بازار عرضه می شود و در همین زمان می توان برای چندین بار از برگ مو تازه خریداری و استفاده کرد.

اما برای بقیه ایام سال می توان برگ مو را در مقدار زیاد خریداری و در خانه اقدام به تولید کنسرو برگ مو نمود و در تمام سال از کنسرو برگ مو خانگی استفاده نمود.

برای این کار نیاز به مقداری برگ مو، آب جوشانده، نمک و کمی سرکه است.

ابتدا باید برگ مو را خوب بشویید و بعد در یک آبکش قرار دهید تا کاملا آب اضافه برگها خشک شود، در یک قابلمه جداگانه مقداری آب و سرکه و نمک را بریزید و روی شعله قرار دهید تا بجوش آید و سپس قابلمه را کنار بگذارید.

در قابلمه ای دیگر مقداری آب را بجوش بیاورید و زیر شعله را خاموش کنید و برگهای شسته شده را داخل آن بریزید و درب قابلمه را برای مدت ده دقیقه ببندید تا رنگ برگها کاملا تغییر نماید.

در این هنگام برگها را از آب خارج و اجازه دهید تا سرد شود و بعد در تعداد پنج تا ده تایی به صورت منظم روی هم قرار دهید و به آرامی برگها را رول و داخل شیشه کاملا تمیز و بدون چربی درب دار  قرار دهید.

زمانی که شیشه کاملا از برگ مو پر شد آب، سرکه و نمکی را که آماده کرده بودید و دیگر سرد شده را به آرامی به محتویات شیشه اضافه کنید و در نهایت درب شیشه را محکم ببندید.

برای اطمینان از سلامت ماندن برگها می توان قابلمه ای را پر از آب کرد و بجوش آورد و شیشه را برای زمانی کوتاه داخل آب در حال جوش قرار داد و در نهایت شیشه را خارج و اجازه داد تا خوب سرد شود و حاصل کار را در یخچال یا جایی خنک نگهداری نمود.

کنسرو برگ مو خانگی بدون هیچ افزودنی غیر مجاز و کاملا طبیعی با حفظ کیفیت و خواص برای مدتی بسیار طولانی قابل مصرف است و می توان در زمان مقتضی از این محصول عالی استفاده نمود.

برگ مو

کنسرو برگ مو سبز

با مراجعه به بازار می توان انواع و اقسام نمونه از کنسرو برگ مو خانگی یا صنعتی را در بازار مشاهده نمود و کنسرو برگ مو سبز نمونه ای از این محصولات است که از کیفیت بسیار عالی برخوردار است و به صورت بسته بندی شده و در وزنهای مختلف در اختیار تمام مصرف کنندگان است.

به دلیل این که کنسرو برگ مو با روشهای مختلف تولید می شود ممکن است حاصل کار دارای رنگهای متفاوت باشد که متداول ترین رنگ این محصول همان رنگ سبز است.

تولید کننده تمام تلاش خود را انجام داده تا بتواند رنگ سبز برگ را حفظ نموده و کنسرو برگ مو را با همان رنگ طبیعی به بازار ارائه دهد، زیرا بیشتر مصرف کنندگان کنسرو برگ مو را با همین رنگ تقاضا می کنند.

انواع کنسرو برگ مو سبز با برندهای مختلف خانگی و یا صنعتی در بازار با قیمت مناسب توزیع می شوند و تمام افراد می توانند بهترین نمونه و برند را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

بنابر این می توان این محصول را در تمام سوپر مشارکتها و یا فروشگاه های زنجیره ای با کیفیت عالی تهیه و برای پخت دلمه درجه یک برگ مو از آن استفاده کرد

برگ مو

کنسرو برگ مو قرمز

بسیاری از افراد از طرفداران بسیار جدی انواع دلمه می باشند، اما مواد مورد نیاز برای تهیه دلمه برگ مو همیشه به صورت تازه در دسترس نیست اما می توان از کنسرو برگ مو قرمز یا سبز در بازار استفاده و به این ترتیب از این غذای خوشمزه در تمام سال لذت برد.

معمولا خانواده های ایرانی دلمه را به عنوان کنار غذایی بسیار دوست داشتنی تهیه و در خانه و یا در تمام مراسم و مجالس خود از این خوراک عالی و پر ویتامین استفاده می کنند.

اما به دلیل این که برگ مو در زمانی خاص به صورت تازه وارد بازار می شود می توان از انواع کنسرو برگ مو سبز یا رنگ قرمز این کالا که با سرکه قرمز تولید شده است استفاده کرد و دلمه را با همان کیفیت تهیه و از خوردن آن لذت برد.

بسیاری از تجار گرامی به کنسرو برگ مو در اندازه عمده و بسیار زیاد برای توزیع در شهرهای مختلف کشور و یا عرضه به کشورهای دیگر نیاز دارند، به دلیل راحت تر شدن کار این عزیزان در امر خرید توصیه ما به ایشان خرید از این سایت است.

برگ مو

زیرا در این سایت بهترین و با کیفیت ترین نمونه از کنسرو برگ مو خانگی به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بنابر این با این روش بهترین و به صرفه ترین و مطمئن ترین خرید را تجربه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *