شیره انگور

شیره انگور


فروشنده ی شیره انگور ملایری با قیمت ارزان وبا کیفیت فوق العاده این محصول بسیار خوشمزه ومقوی که دارای طرفدارن زیادی می باشد واز محبوبیت ویژه ای برخوردار است به فروش می رساند.

شیره انگور
شیره انگور

روش منحصر به فرد پخت شیره انگور ملایری

شیره انگور
پخت شیره انگور

بیشتر بخوانید: شیره انگور قزوین

شیره انگور ملایری  به روش سنتی وبه شیوه قدیمی در فصل پاییز با بهترین وشیرین ترین انگورهای رسیده تهیه میشود برای پخت آن در زمانهای قدیم از زغال استفاده میشده وحتی هنوز در روستاها این منطقه برای پخت محدود آن از زغال استفاده میشود که قیمت پخته شده با زغال به مراتب بیشتر از طبخ شده با گاز می باشد .

شیره انگور یکی از پر خاصیت ترین خوراکی های طبیعی می باشد که حتی به عنوان خوراکی درمانی از آن استفاده می شود چرا که شیره انگور از آب انگور که سرشار از املاح ومواد معدنی است تهیه وطبخ می گردد.

در ملایر که شیره معروفی به نام شیره سفیددرآن طبخ می شود نحوه کار به این صورت است که بعد از پختن شیر وبرداشتن آن از روی حرارت به وسیله ی دستگاه یا به صورت دستی شیره به قدری زده میشود که رنگ شیره به کرمی تمایل پیدا می کند  که به این نوع شیره, شیره انگور سفید می گویند

معرفی شرکت توزیع شیره انگور ملایری

خرید و قیمت شیره سفید ملایر یک کیلویی از غرفه عصاره مهر | باسلام

کارخانه تولید شیره انگور ملایری از قدمتی چندین ساله در این زمینه برخو.ردار می باشد وتولیدات خود را کاملا به صورت ارگانیک وبهداشتی تولید وعرضه می دارد.

شیره انگور در این کارخانه به صورت فله ای وبسته بندی عرضه می گردد.

این کارخانه محصولات خود را به کشورهای زیادی صادر می کند.

دعوت به همکاری از صادر کنندگان شیره

شیره انگور
شیره انگور بسته بندی

بیشتر بخوانید: شیره انگور اراک

مجموعه تاک که تولید کننده شیره انگور شیر که یک جایگزین فوق العاده برای شکلات صبحانه است از صادر کنندگان شیره برای معرفی این محصول ویژه دعوت به همکاری می نماید .

صادرات شیره انگور وسایر شیره ها یکی از صادرات رایج در ایران بوده وهست چرا که ایران کشوری است دارای پتانسیل عالی در این زمینه که موجب رونق صادرات شیره گشته است.

ولی این شیره منحصر به فرد که دارای طعم فانتزی ودر عین حال یک محصول ارگانیک می باشد با خواص عالی بوده وبسیار لذیذ می باشد .

این شیره به دلیل اینکه پخت صنعتی آن امکان پذیر نمی باشد وریسک بالایی در پخت آن وجود دارد دارای قیمت بالایی می باشد .

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *