شیره انگور شیر

شیره انگور شیر


شرکت فروش شیره انگور یاقوتی که مجموعه تاک از فعالان آن می باشد محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می دارد که خریدار می تواند یک خرید عمده به صرفه داشته باشد.

این مجموعه با هدف گسترش مصرف خوراکی های ارگانیک ویافتن جایگزینی مناسب برای انواع خوراکی های کارخانه ای نظیر شکلات صبحانه اقدام به تولید انبوه یکی از قدیمی ترین ودر عین حال پر ریسک ترین شیره ها والبته لذیذ با طعمی فانتزی گرفته است .

این شیره فوق العاده از ترکیب همزمان شیره انگور سلطانی وشیر تازه گاو به دست می آید که به آن شیره انگور شیر یا سوت دوشابی می گویند .

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

درباره شیره انگور یاقوتی چه میدانید؟

انگور یاقوتی زابل زودرس ترین انگور کشور است

شیره انگور یاقوتی دارای خواص عالی وفوق العاده می باشد .
به صورت کلی میوه درخت انگور که به آن تاک گفته می شود درختی است روند که به دور خود می پیچد ورشد می کند ونیاز به تکیه گاهی از سنگ یا چوب یا فلز دارد.

انگور از هر نوعی شبیه ترین ترکیب به شیر مادر رادارد ویک غذای کامل به شمار می رود.
شیره انگور که از غلیظ کردن وبه اصطلاح تبخیر آب انگور حاصل می شود نیز به طبع دارای خواص فوق العاده وچه بسا بیشتر از انگور می باشد.

تولید ویژه شیره انگور یاقوتی

 

مجموعه تاک با هدف معرفی شیره انگور خاص این مجموعه به نام شیره انگور شیر که فوق العاده لذیذ ودارای طعم فانتزی می باشد به همراه تولید وعرضه مستقیم انواع خشکبار وبرگ مو تولیدات خود را از سطح کشوری به سطح جهانی رسانده و با صادرات آن موجب رونق وارز آوری برای کشور گشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *