شیره انگور شیر

شیره انگور شیر


عرضه انواع شیره ی انگور سفید در مجموعه تاک که از فعالان در زمینه شیره ها میباشد صورت می گیرد که با عرضه مستقیم موجب قیمت پایین محصولات گشته است.

این مجموعه همچنین اقدام به احیا ورواج یکی از قدیمی ترین وخوشمزه ترین شیره های محلی نموده است به نام شیره انگور شیر که یک شیره تقریبا فراموش شده می باشد .

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

شکل ظاهری شیره انگور سفید

لیست قیمت شیره سفید ملایر (ارسال رایگان) | ترب

وقتی صحبت از شیره انگور سفید میشود شاید این تصور در ذهن بعضی ها به وجود آید که این شیره یعنی شیره ای که از انگورهای دانه سفید تهیه می شود ولی این تصور درستی نیست چرا که ازانگورهای دانه سیاه نیز این نوع شیره تهیه میشود واین رنگ سفید به عملیات بعد از پخت شیره انگور بستگی دارد چرا که بعد از پختن به وسیله هم زن یا به صورت دستی به قدری شیره را هم میزنند تا این شیره به رنگ سفید درآید والبته در حرارت بالا به شکل شیره معمولی برمیگردد.

 

توزیع عمده شیره انگور

شیره سفید انگور | شماره کالا : 19159681

مجموعه تاک واقع در شهر مراغه که دارای باغهای انبوه وتاکستانهای بزرگ وقدیمی میباشد باتوجه به موقعیت عالی منطقه از لحاظ تامین انواع خشکبار وبرگ مو و شیره انگور اقدام به تولید وپخش مستقیم انواع محصولات ارگانیک نموده است .
این مجموعه همچنین به صورت اختصاصی اقدام به تولید انبوه یکی از قدیمی ترین ودر عین حال خوشمزه ترین وفانتزی ترین شیره ها به نام شیره انگور شیر نموده است.

این محصول فوق العاده هرچند دارای قیمت بالایی میباشد ولی دارای فواید بسیاری نیز بوده ومخصوصا برای کودکان در حال رشد که میتوان این خوراکی را به جای شکلات صبحانه جایگزین نمود.
لذا جهت متفاوت ترین خرید شیره با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *