فروش ویژه ی برگ مو فله به مناسبت ایام عید در مجموعه تاک صورت می پذیرد .برگ مو مخصوص دلمه از جمله محصولات این مجموعه می باشد که با قیمت مناسب عرضه می گردد.

Image result for عکس برگ مو

ویژگی های برگ های مخصوص دلمه

Image result for عکس برگ مو

دلمه برگ مو اولین ومحبوب ترین دلمه می باشد به طوری که وقتی صحبت از دلمه می شود قبل از هر نوع دلمه ,دلمه برگ مو به ذهن هر کسی می رسد.

در مورد طرز پخت دلمه برگ مو سلایق متنوعی وجود دارد بعضی از افراد برگ مو های کوچک وبرخی افراد برگ موهای بزرگ را برای پخت دلمه می پسندند.

اما مطلبی که باید به آن توجه نمود فواید غیر قابل انکار برگ مو برای سلامتی می باشد.

برگ مو مخصوص دلمه از برگ انگور سلطانی تهیه می گرددالبته این بدان معنا نیست که نمی توان برگ درخت انگورهای دیگرنمی توان دلمه پیچید ولی مرغوب ترین نوع از درخت انگور سلطانی می باشد.

از جمله موارد دیگری که در جمع آوری برگ مو مورد توجه قرار داد زمان برداشت آن می باشد از اوایل خرداد تا اواخر تیر بهترین زمان چیدن وجمع آوری برگ مو می باشد.
واینکه برگ ها نباید دچار آفت ویا تگرگ خوردگی باشند.

فروش ویژه ی برگ مو فله

Image result for عکس برگ مو

فروش برگ مو فله در مجموعه تاک که دارای موقعیت خوب در منطقه از لحاظ جغرافیایی می باشد یکی از ارزآور ترین مشاغل موجود می باشد .

چرا که این ماده خوراکی طبیعی به وفور در منطقه موجود بوده ودارای طرفداران زیادی در کشورهای خلیجی می باشد.

این مجموع در کنار سایر محصولات خود نظیر تهیه وتوزیع انواع خشکبار ویژه منطقه وشیره انگور به جمع آوری برگ مو وتوزیع آن نیز در اقدام نموده است.

لذا در صورت تمایل به خرید از مجموع می توانید از طریق راههای ارتباطی ذکر شده تماس حاصل فرماییدویک خرید به صرفه را از طریق سایت انجام دهید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *