واردات شیره انگور خوب که البته کشور ایران خود دارای پتانسیل کافی برای تولید وصادرات شیره انگور می باشد چرا که انگور در نقاط زیادی از ایران قابل پرورش می باشد و واردات آن اقتصادی به نظر نمی رسد.

شیره انگور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 

از مهمترین خصوصیات شیره انگور خوب و اصل رنگ قهوه ایی روشن آن است که نباید مزه ترش داشته باشد، از آنجا که شیره انگور در جاه های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند حتما باید از محل تولید آن باخبر بود.

شیره انگور خوب در مناطقی همچون قزوین، همدان و تبریز ومراغه و سایر شهرهایی که تولید انگور دارند رواج بسیار داشته. در هر کدام از این مکان های گفته شده روش تولید شیره انگور کمی با سایر مناطق تفاوت دارد، که همین دلیلی بر تولید شیره انگور با خصوصیات رنگ ها و طعم های متفاوت بوده حتی برخی از این شیره ها بسیار سفت یا شل می باشند.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن شیره انگور به دلیل رواج شیره هایی نظیر شیره انجیر -شیره توت- شیره خرما وشیره سیب بسیار دشوار شده است چرا که رنگ این شیره ها فقط تا حدودی با یکدیگر تفاوت دارد وحتی فروشندهای که خود شیره انگور را تولید نکرده به سختی توان تشخیص اصل یا تقلبی بودن شیره ها را دارد .
البته چند روش برای تشخیص وجود دارد که زمان بر می باشد ودر حین خرید زیاد به کارنمی آیند
۱-تشخیص آزمایشگاهی که در خریدهای عمده جوابگو می باشد
۲-چشیدن طعم شیره انگور که در خریدهای عمده جوابگو می باشد
۳-بستن شیره از قسمت پایین در فصول سرد بعد از مدتی از خرید جواب می دهد
۴- خرید ازبرندهای معتبرکه بهترین روش است

عرضه شیره انگور خوب

 

شیره انگور
شیره انگور

شیره انگور خوب از تولیدات مجموعه تاک که تولید وعرضه انواع خشکبار نظیر برگه وقیسی زردآلو وکشمش فخری وکشمش آفتابی یا پلویی وکشمش سبزه وکشمش طلایی یا کالیفرنی  وانواع آلوچه دودی وآلوچه آفتابی وهمچنین شیره انگور و شیره انگور شیر (شکلات صبحانه طبیعی)  می باشد این محصولات را با کیفیت عالی و قیمتی پایین به صورت فله وبسته بندی در اختیار خریداران قرار می دهد .
یکی از دلایل بالا رفتن قیمت مخصوصا محصولات کشاورزی وچود وحضور واسطه های زیاد می باشد که هر کدام آستانه سودی برای خود در نظر می گیرند که در نهایت این به ضر رمصرف کننده نهایی خواهد بود .
لذا این مجموعه با تولید وفروش مستقیم از طریق وب سایت وبه صورت اینترنتی وتماس تلفنی  سعی داردتا حد امکان از بالا رفتن قیمت ها جلوگیری نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *