شیره انگور صادراتی ونرخ شیره انگور صادراتی که ارتباط مستقیم با نرخ دلار ونوسانات آن دارد وتعیین کننده قیمت شیره انگور صادراتی می باشد.شیره انگور صادراتی دارای ملاکها

ومعیارهایی می باشد که مجموعه تاک دارای انها بوده ودر پی ارتقاءآنها می باشد.

معرفی انواع شیره انگور صادراتی

شیره انگور
شیره انگور بسته بندی

 

شیره انگور یا دوشاب جزءاقلام کالاهای صادراتی می باشد .شیره انگور از هر انگوری به دست نمی آید واگر هم به دست بیاید آن کیفیت مورد نظر را دارا نخواهد بود .
شیره انگور در مناطق مختلف از انگورهای مختلفی تهیه وفرآوری می گردد برای مثال در آذربایجانشرقی بیشتر از انگور سلطانی  که پادشاه انگور ها نیز خوانده می شود اقدام به پخت آن میشود وبه همین علت شیره آذر بایجانشرقی مخصوصا مراغه در بین طرفداران شیره از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد .
پخت شیره انگور به روش سنتی برای صادرات شاید چندان جوابگو نباشد ولی هرگز نمی توان مزیت این نوع پخت را نادیده گرفت لذا در این مجموعه سعی برآن شده تا با تلفیقی از دو روش سنتی وصنعتی شیره انگوری با بهترین عطر وطعم وخواصی عالی وهمچنین باررعایت کامل اصول بهداشتی در پخت وبسته بندی محصول ارائه نماییم.

البته در این مسیر به کمک اهالی محترم یکی از روستاهای شهر مراغه به نام روستای نرج آباد که باغهای انگور انبوه وسرسبز وانگورهای با طعم بسیار عالی دارنداقدام به فراهم آوری این شیره برای صادرات نموده است.

تولید عمده شیره انگور صادراتی

 

مجموعه تاک با هدف فراهم آوری زمینه معرفی شیره انگور نرج آباد در زمینه صادرا ت ومصرف داخلی این شیره لذیذ همچنین عرضه ارزان وبا کیفیت بسیار عالی وشیره انگور صادراتی اقدام به ساخت مجموعه نموده است .این روستا دارای انواع خشکبار نیز می باشد که مجموعه تاک به صورت ویژه کار خود را به این منطقه اختصاص داده است.

این مجموعه با عرضه مستقیم وبی واسطه برای خریداران داخلی وصادراتی بهترین وبا کیفیت ترین  وبه صرفه ترین خرید را رقم می زند.
یکی از دلایل بالا رفتن قیمتها وجود وحضور واسطه در خرید شیره انگور صادراتی وسایر خشکبار می باشد.لذا باخرید مستقیم ازاین مجموعه که خود تولید وعرضه کننده می باشد میتوانید در هزینه ها صرفه جویی نمایید.
این مجموعه همچنین اولین تولید کننده شیره انگور شیر (شکلات صبحانه طبیعی )

می باشد که یکی از قدیمی ترین ولذیذترین شیره ها در این منطقه بوده است وبه دلیل ریسک با لا در پخت تولید انبوه آن وجود نداشته .این مجموعه با بهره گیری از افراد با تجربه در این زمینه اقدام به تولید وصادرات این محصول نموده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *