شیره انگور بسته بندی شده با روش پخت خانگی و کاملا بهداشتی در مجموعه تاک به صورت عمده در فروشگاه توزیع شیره انگور بسته بندی عرضه ودر اختیار خریداران قرار می گیرد.

نحوه بسته بندی شیره انگور به چه صورت است؟

در این مجموعه شیره انگور از آب انگورهای کاملا رسیده وشیرین وبا روش پخت سنتی وبسته بندی کاملا بهداشتی صنعتی صورت می پذیرد وبا عنوان پخت سنتی وبسته بندی صنعتی در اختیار خریداران قرار می گیرد چرا که شیره انگور خانگی که به روش سنتی پخته می شود دارای طرفداران بسیاری می باشد  که به شیره های انگور سنتی بدون بسته بندی از لحاظ بهداشتی اعتماد نمی کنند ونمی توانند با اطمینان خاطر آن رامصرف واز فواید آن بهره مند شوند.

معرفی شیره انگور شیر

شیره انگور شیر

شیره انگور شیر(شکلات صبحانه طبیعی) که یکی از قدیمی ترین ولذیذ ترین شیره های محلی می باشد که دارای طعمی فانتزی بوده ومیتوان آ را به تنها یی بدون هیچ افزودنی دیگری در وعده عصرانه وصبحانه میل نمود واز کلسیم وآهن  سرشار آن بهره برد .
شیره انگور شیر برای تغذیه کودکان در سنین رشد بسیار مناسب می باشد چرا که استفاده از این خوراکی طبیعی با طعم فانتزی برای کودکان خوشایند می باشد و به سراغ محصولات وخوراکی های کارخانه ای که حاوی نگهدارنده می باشند نخواهند رفت واز عوارض آ به دور خواهند بود.

فروشنده شیره انگور بسته بندی

فروشنده شیره انگور به همراه فروش مستقیم شیره سایر خشکبار نظیر برگه وقیسی زرد آلو وانواع کشمش وبرگ مو را نیز تولید وبا بالاترین کیفیت وپایین ترین قیمت واز طریق سایت به صورت مستقیم عرضه می دارد.
یکی از دلایل افزایش قیمت محصولات مخصوصا محصولات کشاورزی وخشکبار وجود واسطه ها در فروش آ ن می باشد چرا که واسطه ها هر کدام آستانه سودی برای خود در نظر گرفته واین امر موجب بالارفتن قیمت برای مصرف کننده نهایی می گردد,لذا حذف هر واسطه می تواند به خرید با صرفه تر محصول کمک نماید.
مجموعه تاک در تهیه وفرآوری محصولات خود ازمرغوب ترین وبه صرفه ترین مواد اولیه استفاده می نماید واین امر موجب می گرددمحصولات  با کیفیت و ارزانتر از قیمت بازار به دست خریداران برسد .
لذا اگر خواهان خرید ارزان وآسان از این مجموعه هستید می توانید با پر کردن فرم در وب سایت ویا با تماس تلفنی ویا شبکه های اجتماعی ضمن  استعلام قیمت از مشاوران خرید  در مجموعه ومشاوره در مورد هریک از محصولات معرفی شده بهترین وبا صرفه ترین خرید را داشته باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *