شیره انگور شیر

نمونه شیره انگور شیر


صادرکنندگان شیره انگور ملایر که در زمینه شیره انگور سنتی فعال می باشند با بهره گیری از باغهای انبوه انگور در این شهر اقدام به صادرات این خوراکی ناب ومقوی نموده اند.

مجموعه تاک با هدف معرفی محصول ویژه خود به نام شیره انگور شیر که دارای طعمی فانتزی وخواصی بی نظیر می باشد اقدام به تولید آن نموده است.

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

شیره انگور چگونه مصرف می شود؟

 

شیره انگور از غلیظ کردن آب انگور به دست می آید که به آن دبس یا دوشاب هم گفته مشود .شیره انگور ساده به گونه ای است که دارای شیرینی زیادی بوده ومعمولا آن را با موادی مانند گردو یا بزرک یا ماست مصرف میکنند.

اما شیره انگور شیر که تولید ی  خاص مجموعه تاک میباشد با اضافه کردن شیربه شیره انگور در مرحله ای از پخت شیرینی زننده آن را گرفته وآن را به تنهایی نیز قابل مصرف می کند.
میتوانید این شیره را به عنوان شکلات صبحانه طبیعی به کودکان در سن رشد معرفی نمایید چرا که طعم فانتزی آن را بسیار می پسندندو در ضمن با مصرف آن به رشد استخوانها وافزایش خون سازی در بدنشان کمک میشود.

جدید ترین قیمت شیره انگور ملایر

سیره انگور اعلا

مجموعه تاک با هدف ترویج مصرف مواد ارگانیک در جامعه اقدام به تولید محصولات خاص منطقه آذر بایجان شرقی شهرستان مراغه نموده است.
این منطقه دارای پتانسیل بالایی در زمینه تولید انواع خشکبار وبرگ مو وشیره انگور می باشد .

شیره انگور شیر که مجموعه تاک اولین تولید کننده انبوه آن میباشد به دلیل پخت سنتی واستفاده از انگور سلطانی وشیره تازه دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد ولی طعم فانتزی وویژه ان هر انسانی را بر سر ذوق می آورد .

لذا می توانید جهت متفاوت ترین خرید شیره انگور خود از این مجموعه با ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *