شیره انگور ارومیه وصادرات شیره انگور ارومیه به عنوان یکی از قطبهای اصلی صادرات شیره انگور به شمار می رود.

معمولا شیره انگوری که برای بازارهای خارجی صادرات می شود، از نوع صنعتی می باشد که تمامی استانداردها و گواهی ها را دارد وشیره انگور ارومیه تمامی معیار های صادراتی را دارا می باشد.

ارزش غذایی انواع شیره انگور

هر ۱۰۰ گرم شیره انگور دارای ۳۲۹ کالری انرژی می باشد.این ماده غذایی ضعف عمومی بدن را درمان  وافسردگی را رفع کرده برای حفظ شادابی پوست بسیار مفید می باشد.شیره انگور بسیار انرژی زا می باشدهمچنین برای عضله سازی بسیار مفید می باشد واغلب به همین جهت مورد استفاده ورزشکاران قرار میگیرد.
خون سازی و درمان افسردگی وشادابی پوست وبهبود عملکرد گوارش  از مزایای غیر قابل انکار شیره انگور می باشد.

شیره انگور که به عنوان دوشاب نیز شناخته می‌شود دارای طبعی گرم و تر است. این ماده غذایی بیشتر در فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و ضعف جسمانی را درمان می‌کند. اگر شیره انگور را در برنامه غذایی خود قرار داده‌اید بهتر است بدانید کالری شیره انگور چقدر است تا میزان مصرف آن را به اندازه اصولی پیش ببرید. در این مطلب با کالری و ارزش غذایی شیره انگور و خواص آن آشنا خواهید شد.

شیره انگور چند کالری دارد؟
♥ هر ۱۰۰ گرم شیره انگور دارای ۳۲۹ کالری است.
ارزش غذایی شیره انگور
مقدار ۱۰۰ گرم
کالری ۳۲۹
چربی کل ۴۰۰ میلی گرم
پروتئین ۹۰۰ میلی گرم
آهن ۱۲ میلی گرم
کلسیم ۷۴ میلی گرم
فسفر ۴۰ میلی گرم

خرید مستقیم شیره انگور ارومیه

 

شیره انگور سیاه

از عوامل بالا رفتن قیمت هر محصولی وجود واسطه هایی است که در فروش مستقیم نیازی به حضور آنها نمی باشد واین خود یک خرید به صرفه برای خریدار خواهد بود .
این مجموعه که از جمله تولید کنندگان خشکبار وشیره انگور در مراغه می باشند وهمچنین اولین تولید کننده انبوه شیره انگور شیر(شکلات صبحانه طبیعی )

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

می باشد که یکی ااز قدیمی ترین شیره های محلی آذر بایجانشرقی می باشد .
این مجموعه با توجه به صادرات شیره انگور ارومیه که مراغه  نیزمانند آن دارای باغهای انگور فراوان می باشددر راستای صادرات فعالیت خود راشروع نموده وصادرات شیره انگور ارومیه را برای خود سرمشق قرار داره است ودر این مسیر از صادرات شیره انگور ارومیه تبعیت میکند.
وبا تلفیق دو روش یعنی سنتی وصنعتی که هریک معایب ومزایای خود را دارا میباشند با استفاده از مزایای هردو (پختی سنتی وبسته بندی صنعتی )را در پیش گرفته است.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *