شیره انگور درجه یک از انگور های رسیده وکمتر آب خورده وشیرین فصل پاییز تهیه می شود وبا رعایت اصول بهداشتی وتحت نظارت بهداشت بسته بندی وعرضه می گردد که این امر موجب اطمینان خاطر مصرف کننده از لحاظ بهداشتی می باشد.

 

شیره انگور چگونه تولید میشود

 

شیره انگور از تغلیظ آب انگور به دو روش به دست می آید.

شیره انگور به طور کلی به دو روش صنعتی وسنتی تولید وعرضه می گردد که هر روش معایب ومزایایی به نسبت خود دارا می باشند .
از معایب روش صنعتی استفاده از هر نوع انگوری در پخت می باشد وطعم دلچسب شیره انگور خانگی راندارد وچون خوشه ها با دستکاه آبگیری له شده وهمراه آب انگور به آب انگور اضافه می شود طعم تلخی در آن پیداست .
روش سنتی نیز به نوبه خود معایبی دارد از آن جمله به سختی کار می توان اشاره کرد وهمچنین مرغوبیت انگور انتخابی که هردو به افزایش قیمت محصول نهایی منجر می شود والبته در موارد بسیاری اعلام می کنند که به دلیل حرارت مستقیمی که به آب انگور در روش سنتی داده می شود بعضی از املاح آن از بین می رود ویا کم می شود .
شاید بتوان با تلفیقی از دو روش  پخت صنعتی وپخت سنتی معایب آنها را از بین برده ویک محصول عالی(شیره انگور درجه یک) با قیمت مناسب را به مصرف کنندگان ارائه نمود.

معرفی شیره انگور شیر

شیره انگور شیر
نمونه شیره انگور شیر

شیره انگور شیر از ترکیب وپخت همزمان آب انگور وشیر به دست می آید که یک طعم فوق العاده وفانتزی دارد و کودکان به راحتی آن را به عنوان شکلات صبحانه می پذیرند ومی توان با معرفی آ به عنوان شکلات صبحانه کودکان رااز آهن وکلسیم بالای موجود در شیره انگور شیر بهره مند نمود وبه سلامتی آنان در سن رشد کمک کرد.
البته لازم است بدانیم که پخت شیره انگور شیر نیاز به تجربه ومهارت دارد وبه روش صنعتی قابل پخت نمی باشد.

سفارش بهترین شیره انگور درجه یک

سفارش بهترین شیره انگور درجه یک از مجموعه تاک با پایین ترین قیمت امکانپذیر می باشد این مجموعه همچنین برای معرفی ورواج شیره انگور شیر که محصول خاص این مجموعه است اشانتیون ویژه ای در نظر گرفته است که در ازای خرید هر یک تن شیره انگور ۱۰۰ کیلو شیره انگور شیر رایگان به خریداران عمده تقدیم می نماید.
این مجموعه همچنین سفارشات را در فصل تابستان قبول ودر پاییز با بهترین ومرغوب ترین انگورها بهترین شیره درجه یک را تحویل می نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *