ثبت سفارش شیره انگور کیلویی در مجموعه تاک صورت می پذیرد وبه همراه ثبت سفارش فله وعمده محصولات سفارشات کیلویی نیز انجام می پذیرد.

مزایای استفاده از شیره انگور چیست؟

شیره انگور غلیظ شده آب انگور است که مانند انگور دارای ویتامیتن های آ.ب.ث واملاح معدنی آهن پتاسیم ومنیزیم است که هرچند در زمان پخت بعضی املاح وویتامین های انگور از بین می رود ولی شیره انگور را قرص آهن طبیعی نیز می نامند چرا که آهن آن فوق العاده بالا می باشد وبرای در مان ناشی از کم خونی مخصوصا در کودکان که دارای فشار ودیابت نیز نمی باشند بسیار موثر است.
شیره انگور به دوروش اصلی سنتی وصنعتی انجام می پذیرد که هرکدام دارای معایب ومزایایی می باشند وطبق نظر کارشناسان احتمال اینکه آهن موجود در شیره انگور با پخت صنعتی بالاتر از پخت سنتی باشد بیشتر است چرا که در اثر حرارت مستقیم در پخت سنتی آهن در اثر حرارت نسبتا پایین می آید ولی در پخت صنعتی نیز اهکی که برای شیره استفاده می شود میزان بالاتری است ووجود آهک در مواد غذایی برای سلامتی خوب نیست.

شیره انگور شیر چیست؟

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

شیره انگور شیر از ترکیب وپخت همزمان آب انگور وشیر به دست می آید ودارای طعم فوق العاده وفانتزی می باشد که دارای آهن وکلسیم می باشد وبرای تغذیه همه افراد مخصوصا کودکان در سنین رشد  بسیار عالی می باشد ومی توان آن را شکلات صبحانه طبیعی نامید که والدین می توانندبدون دغدغه ونگرانی آن را در اختیار کودکان قرار دهند چرا از مواد طبیعی وبدون نگه دارنده درست شده است که تا یک سال در جای خشک وخنک قابل نگهداری می باشد.

مرکز پخش شیره انگور کیلویی

مجموعه تاک محصولات شیره انگور وشیره انگور شیر وانواع خشکبار را به صورت فله وهم به صورت بسته بندی کیلویی انجام می دهد .
بسته بندی وپخش شیره انگور کیلویی در انواع واقسام واندازه های مختلف قابل عرضه وپخش می باشد .
مجموعه تاک در انتخاب مواد اولیه تولیدات خود سعی بر آن دارد مرغوب ترین وارزان ترین مواد اولیه را انتخاب کند تا از لحاظ کیفیت وهم از لحاظ قیمت بتواند یک محصول عالی را برای مصرف کنندگان تولید کند .
البته یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت وجود واسطه ها می باشد که البته این مجموعه در این مورد اقدام به راه اندازی سایت نموده ومحصولات خود را به صورت مستقیم به فروش میرساند.
این مجموعه همچنین برای معرفی شیره انگور شیر (شکلات صبحانه طبیعی) اقدام به دادن اشانتیون نموده است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *