شیره انگور

شیره انگور


این فروشنده یکی از تولید کنندگان شیره انگور محلی وتنها تولید کننده انبوه شیره انگور  شیر می باشد که یکی از لذیذ ترین ومنحصر به فردترین طعم ها را دارا می باشد .که می توان  راشکلات صبحانه طبیعی نیز نامید.

شیره انگور
شیره انگور

شیره انگور وفواید آن

 

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

شیره انگور  از تبخیر مخصوص آب انگور وتبدیل شدن آن به شهدی لذیذ وغلیظ به دست میاید .این فروشنده یکی از تولید کنندگان شیره انگور محلی وتنها تولید کننده انبوه شیره انگور  شیر می باشد که یکی از لذیذ ترین ومنحصر به فردترین طعم ها را دارا می باشد .که می توان  آن  راشکلات صبحانه طبیعی نیز نامید .این شیره طبیعی دارای فواید زیادی می باشد که  به ذکر برخی از انها می پردازیم .

بدن انسان به طور طبیعی گاهی هوای خوراکی ترش وگاهی هوای خوراکی شیرین میکند زمانی که هوس شیرینی به سراغمان می آید ممکن است به سراغ شیرینی های مصنوعی مانند شکلات برویم چه خوب است که در این زمان خواسته بدن را با یک ماده طبیعی وپرخاصیتی نظیر شیره انگور پاسخ دهیم وقت عصر  که ساعت فیزیولوزیک بدن زمان مصرف خوراکی را یا آور میشود ویا در وقت صبحانه مخصوصا برای کودکان از شیره انگورشیر به جای شکلات صبحانه استفاده کرد که نه تنها مضرات استفاده از شکر را دارا نیست .بلکه ترکیبی مفید از دو ماده طبیعی و فوق العاده یعنی شیره انگور + شیر  می باشد

تولید کنندگان شیره انگورمحلی

مجموعه تاک  با داشتن افراد مجرب در پخت شیره انگور وشیره انگور شیر یکی از به نام ترین ها در استان آذر بایجان شرقی شهر مراغه می باشند .
شهر مراغه دارای باغهای انگور اصیل از دوران بسیار دور می باشد وشیره وخشکبار هیچ منطق ای به پای محصولات سنتی مراغه نمی رسد البته مراغه دارای حلوا وبا سلوق که از سوغاتی های معروف مراغه می باشند در تهیه آنها از شیره انگور استفاده می شود.

این مجموعه چون تولید کننده است وبه طور مستقیم وبدون واسطه عرضه می کند دارای قیمت های مناسبی می باشد البته پخت شیره انگور به روش سنتی سخت تر وهزینه بر تر از پخت صنعتی می باشد ودارای طعمی فوق العاده تر از پخت صنعتی می باشد.
از آنجایی که بیشتر مردم از وجود خوراکی لذیذی مانند شیره انگور شیر بی خبر می باشن برای معرفی شیره انگور شیر این فروشنده به ازای خرید یک کیلو شیره انگور ۳۰۰

گرم شیره انگور شیر را به عنوان اشانتیون تقدیم خریدار ان عزیز می نماید.لذا جهت خرید ارزان با مجموعه ما در تماس باشید .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *