شیره انگور سیاه شاید دو مفهوم را در ذهن خواننده به وجود آورد یکی شیره انگوری که به رنگ سیاه مایل است ودیگری شیره انگوری که از انگور های دانه سیاه به دست آمده است.

مجموعه تاک به صورت عمده در زمینه اکثر شیره ها ی انگور تخصص داشته ولی در زمینه شیره انگور شیر که یک شیره خاص محلی با طعم فانتزی می باشد به صورت ویژه ای فعالیت می نماید.

این شیره انگور لوکس وصادراتی میباشد لذا این مجموعه با صادر کنندگان شیره انگور همکاری خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: شیره انگور سیاه کردستان

شیره انگور شیر
شیره انگور شیر

خواص دارویی شیره انگور سیاه

شیره انگور سیاه اگراز انگورهای دانه سیاه تهیه شده باشد دارای خواص فوق العاده ای میباشد چرا که دارایاملاح بیشتری نسبت به انگورهای دانه سفید دارد.

شیره انگور به صورت کلی ضعف عمئمی بدن را از بین میبرد وقوای بدن را ترمیم وتقویت میکند.

این ماده خوراکی دارای طبغ گرمی میباشد وبرای فصول سرد سال ودرمان بیماری های سردی بسیار نافع میباشد واطبای طب سنتی به مصرف آن توصیه فراوان دارند.

شربت شیره انگور که از آب برای رقیق کردن شیره استفاده میشود یک عطش بر عالی میباشد وبرای افراد با طبع گرم به میزان رقیق تر توصیه میگردد.

بیشتر بخوانید: عرضه شیره انگور خالص

فروشگاه معتبر شیره انگور سیاه

شیره انگور اعلا
شیره انگور اعلا مراغه

مجموعه تاک که تمرکز ویژه خود را روی شیره انگور شیر گذاشته وبر روی این محصول صادراتی سرمایه گذاری کرده است واقع در منطق های میباشد که پتانسیل عالی برای تولید این

شیره ویژه را دارد.

وجود افراد انگشت شمار در منطقه که تجربه ومهارت لازم برای طبخ این شیره را دارند وجود باغ های انگور سلطانی ودسترسی آسان به شیر تازه که جز مواد تشکیل دهنده این شیره هستند موجب گشته تا این شیره در این مجموعه تولید وبه بازارهای جهانی عرضه گردد.

لذا اگر خواهان خرید وبرای مصرف داخلی یا صادرات این شیره خاص هستید با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *