شیره انگور یاقوتی  یکی از پر خاصیت ترین شیره ها می باشد وهرچند شیره حاصل از آن به شفافیت شیره سلطانی نمی باشد ولی دارای خواص بسیار عالی بوده ودر طب سنتی به آن اشاره شده استعلام قیمت آن از این مجموعه امکان پذیر می باشد.

آشنایی با خواص انگور - همشهری آنلاین

بررسی تمام خواص شیره انگور

در منابع طب سنتی ایرانی، شیره انگور را دبس یا دوشاب می نامند. طبیعت این خوراکی، گرم و تر است و بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند. همچنین بعضی افراد با شیره شربت درست می کنند که روش بسیار خوبی است و طبع شربت نیز گرم است.شیره نیز همانند خودانگوردارای مقادیری از ویتامین آ، ب و ث است و مصرف آن نیازهای بدن را به این ویتامین ها تأمین می کند.یکی از بهترین زمان های استفاده از شیره انگور فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده ی غذایی در درمان و تسکین بیماری های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه ی غذایی تان باز کنید.از آنجا که شیره انگور دارای طبعی گرم است بنابراین خوردن زیاد آن برای افرادی که دارای طبع گرم و خشک هستند، توصیه نمی شود.
همچنین به علت مقادیر بالای قند موجود در آن، افراد دیابتی باید از خوردن آن خودداری کنند.شیره انگور را آهن طبیعی نیز می نامند.

 

پخش سراسری شیره انگور یاقوتی

شیره انگور شیر

پخش سراسری شیره انگور یاقوتی در این مجموعه امکان پذیر بوده واستعلام قیمت ان صورت می پذیرد.وشیره انگور بر گرفته شده از تمام انگورها در این مجموعه به صورت مجزا وبا قید اسم بر روی برچسب تولید وعرضه می گردد اما شیره انگور سلطانی عمده ترین تولید در این مجموعه می باشد وهمچنین این مجموعه اولین تولید کننده شیره انگور شیر (شکلات صبحانه طبیعی ) می باشد که یکی از قدیمی ترین وپر طرفدارترین شیره ها بوده وبه راحتی می توان آن را به عنوان شکلات صبحانه طبیعی مخصوصا برای کودکان در حال رشد معرفی نمود که نه تنها مضرات شکر موجود در شکلات صبحانه را دارا نمی باشد بلکه دارای فواید بسیار نظیر بهبود رشد کودکان به دلیل وجود مواد طبیعی وارگانیک نظیر شیره انگور وشیر میباشد.
این مجموعه تولید وعرضه کننده انواع خشکبار مراغه وشیره انگور از انگورهای خوشمزه مراغه می باشد وبا فروش مستقیم محصولات خود بدون واسطه وبه صورت عمده وفله ارزانترین قیمت را برای محصولات خود ارائه می دهد وبا انتخاب مرغوب ترین مواد اولیه محصولات تولیدی بهترین کیفیت را دارا می باشند.
لذا اگر خواهان یک خرید به صرفه هستید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *