شیره انگور

شیره انگور بسته بندی


شیره انگور پاستوریزه سنتی که در مجموعه تاک تولید وبسته بندی می گردد از تلفیق دو روش پخت سنتی وبسته بندی صنعتی بهره گرفته تا یک طعم فوق العاده سنتی را با بسته بندی بهداشتی وپاستوریزه در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهد تا علاوه بر احساس لذت از یک خوراکی سنتی آرامش استفاده از یک محصول بهداشتی را نیز تجربه کرده وبا خیال آسوده میل نمایند.

شیره انگور
شیره انگور بسته بندی

به طور عمومی استفاده از هر خوراکی با داشتن بسته بندی بهداشتی ودارا بودن علایم استاندارد وسازمان بهداشت وغذا ودارو با اطمینان خاطر مورد مصرف قرار می گیرد.
در دنیای امروز که همه شغلها تخصصی گشته دیگر مانند زمان های گذشته کسی به دنبال تولید محصولات غذایی مورد نیازش به وسیله خود نیست مانندپخت شیره انگور خانگی که کار سخت وزمانبری است ولی طعم خانگی واطمینان از بهداشتی  ومرغوب بودن آن انسان را وسوسه می کند تا اقدام  به تولید آن کند ولی این کا ردشوای های خاص خود رادارد وبسیار زمانبر می باشد وحتی گاهی ممکن است هزینه های اضافی وبدون ثمری را برای شخص در پی داشته باشد.

معرفی شیره انگور شیر

شیره انگور شیر
نمونه شیره انگور شیر

شیره انگور شیر (شکلات صبحانه طبیعی) که مجموعه تاک به عنوان اولین تولید کننده انبوه آن به شمار می رود یکی از شیره های محلی می باشد که به آن سوت دوشاب گفته میشود که دارای طعمی فانتزی و خواص فراوان است ومی توان آن را به راحتی به عنوان شکلات صبحانه برای کودکان جایگزین کرد وتهیه نیاز به تخصص دارد وپخت آن فقط به شیوه سنتی میسر می باشد وپختش دارای ریسک بالایی است چرا که ممکن است شیر درون آب انگور ببرد وشیره هم به درد نخوردواین ریسک بالایی برای تولید کننده شیره می باشد.

خرید ویژه شیره انگور پاستوریزه

شیره انگور مراغه
شیره انگور مراغه

مجموعه تاک با هدف حفظ پخت سنتی وهمچنین اطمینان دادن به مصرف کننده از  مرغوبیت مواد اولیه مصرف شده (انگور) در پخت وبهداشت محیط کار و همچنین رعایت تمام اصولی بهداشتی اقدام به راه اندازی کارخانه تولید شیره انگور با پخت سنتی وبسته بندی صنعتی نموده است تا یکی از خوراکی های قدیمی واصیل وپر فایده با طعم لذیذ راطوری با بسته بندی بهداشتی وپاستوریزره به مصرف کننده عرضه کند تا مصرف کننده از هر نظر با خیال راحت بتواند از آن استفاده نماید.
این مجموعه محصولات خود را به صورت عمده از طریق سایت در اختیار خریداران قرار می دهد واین امر که واسطه ای در وسط وجود ندارد موجب کاهش چشم گیر قیمت محصولات می گردد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *