خرید ارزان شیره انگور فله در این مجموعه که تولید کننده وعرضه کننده مستقیم خشکباروشیره انگورو اولین تولید کننده انبوه شیره انگور شیر می باشد امکان پذیر می باشد.
شیره انگور که از جوشاندن وغلیظ تر کردن آب انگور به دست می آید که دارای خواص فوق العاده ای نظیر رفع کم خونی واحساس خستگی مفرط وزود رس واثر انرژی بخشی
فوق العاده ای می باشد

شیره انگور
شیره انگور  فله

پخت سنتی  یا پخت صنعتی ؟

 

شیره انگور
پخت شیره انگور سنتی

این بحث از مدتها پیش مطرحه بوده وهست که آیا برای پختن شیره انگور روش صنعتی بهتر است یا روش سنتی.
وباید گفت که این بحث به جواب درستی منتهی نشده است.
چرا که هرکدام از آنها مزایا ومعایب خود را دارند.
از جمله معایب پخت سنتی می توان به سختی کار وزمان بر بودن آن اشاره کرد که می توان آن را با نیروی کار توانمند جبران کرد وهمچنین می توان با شناسایی افراد محلی که تمام اصول بهداشتی را طبق نظر بهداشت محلی در پخت شیره انگور را رعایت می نمایند شناسایی وخرید شیره انگور را از آنها انجام داد. اما از مزایای پخت سنتی عطر وطعم وخاصیت  بینظیر وطبیعی شیره انگور می باشد که خستگی را از تن تولیدکننده می رباید.
اما از معایب پخت سنتی این است که تاحدی طعم طبیعی پخت سنتی را ندارد شاید به دلیل مخلوط شدن  آب خوشه ها با آب  انگور باشد واز مزایای آن کم شدن دخالت دست می باشد.

اما نظر دیگری هم قابل طرح می باشد وآن تلفیقی از هر دو روش می باش که به عبارت دیگر نیمه صنعتی.

خرید ارزان شیره انگورفله

مجموعه تاک که یکی از تولید کنندگان شیره انگور وتنها تولید کننده انبوه شیره انگور شیر می باشد تولیدات خود را به روش نیمه صنعتی انجام می دهدتا بارعایت(کیفیت وبهداشت)رضایت مشتری  رافراهم نماید.
این مجموعه که اولین تولید کننده انبوه شیره انگور شیر یکی از قدیمی ترین وپر طرفدارترین وپر بهاترین و مفید ترین شیره ها می باشد برای معرفی این محصول ارزشمند تخفیفات وی›ه ای در نظر گرفته است به این ترتیب که به ازای خرید هر یک تن شیره انگور ۱۰۰کیلو شیره انگور شیر به عنوان اشانتیون در بسته های ۲۰۰ گرمی ونیم کیلو ویک کیلو تقدیم خریدار نماید.
لازم به ذکر است که یکی از دلایلیکه قیمت شیره انگور شیر از شیره انگور بالاتر است این می باشدکه پختن شیره انگور فقط به روش سنتی امکانپذیر می باش وعلاوه بر سختی دارای ریسک بالا نیز میباشدچرا که اگر اصول کار رانداند شیروشیره می برد ویک هزینه برای تولید کننده می باشد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *